بازار خودرو

کامیون فورس 12 تن توسط بهمن دیزل معرفی شد [+مشخصات، قیمت و تصاویر]

بهمن دیزل از کامیون فورس 12 تن در هتل المپیک رونمایی کرد. در حقیقت این کامیون بهترین کامیون ایرانی بوده که تا حالا ساخته شده است.

کامیون فورس 12 تن توسط بهمن دیزل به‌عنوان زیرمجموعه گروه صنعتی بهمن در هتل المپیک تهران معرفی شد. این خودرو باری طی یک مراسم با حضور مدیران این شرکت و برخی از رانندگان و مشتریان خرید آن برگزار شده است. گفتنی‌ست که طرح داخلی و شاسی‌های این کامیون به‌طور کامل ساخت کشور است و در آینده نزدیک ایرانی‌سازی محصولات بهمن دیزل تا 30 درصد افزایش پیدا خواهد کرد.

کریپتال گلوبال

بیشتر بخوانید: قیمت جدید کامیونت‌های ایسوزو اردیبهشت 1402 اعلام شد [+جدول]

کامیون فورس 12 تن در هتل المپیک رونمایی شد

بهمن دیزل روز یکشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۲ آیین معرفی از کامیون فورس ۱۲ و کلیدسپاری کامیون امپاور ۱۹ تن را در هتل المپیک تهران برگزار کرد که در این مراسم مدیران گروه بهمن، عاملیت‌های این شرکت و مشتریان سازمانی بخش حمل و نقل نیز حضور داشتند.

در این مراسم تعدادی از خریداران کامیون فورس که دارای پیمایش بیش از ۲ میلیون کیلومتر بودند نیز حضور پیدا کردند و از مناسب بودن امکانات این خودروها و خدمات پس از فروش مناسب این شرکت در سراسر کشور ابراز رضایت کردند.

بهمن دیزل برای فورس 12 تن قیمت 1 میلیارد و 850 میلیون تومان، برای امپاور BD300 کمپرسی قیمت 2 میلیارد و 550 میلیون تومان و برای امپاور BD300 باری 2 میلیارد و 590 میلیون تومان را در نظر گرفت.

کامیون فورس 12 تن در هتل المپیک رونمایی شد

حسین خضری، مدیرعامل بهمن دیزل در این مراسم به برنامه‌های این شرکت برای ایجاد تنوع در سبد محصولات تجاری اشاره کرد و گفت:

تنوع‌بخشی به سبد محصولات تجاری از لحاظ وزن قابل حمل ادامه پیدا خواهد کرد و بهمن دیزل برای پوشش خلاهای موجود بازار خودروهای تجاری برنامه‌های متعددی را در نظر گرفته است.

مدیرعامل بهمن دیزل با اعلام این‌که کامیون فورس جدید یکی از حلقه‌های گمشده ناوگان حمل و نقل کشور محسوب می‌شود، گفت: «با توسعه داخلی‌سازی کابین و شاسی کامیون فورس می‌توانیم میزان داخلی‌سازی این محصول را به‌زودی به بیش از ۳۰ درصد افزایش دهیم.»

خضری یکی دیگر از برنامه‌های این شرکت را توسعه محصول دانست و گفت:

در حال حاضر محصولاتی از ۳.۵ تن تا ۴۴ تن را در رده محصولات تجاری و باری به تولید می‌رسانیم و در کنار محصول ۱۲ تن که تمرکز اصلی تولید این شرکت خواهد بود، در سال ۱۴۰۲ محصولی ۱۸ تنی را نیز روانه بازار خواهیم کرد.

مدیرعامل بهمن دیزل در ادامه به کلیدسپاری کامیون امپاور BD300 اشاره کرد و گفت: «این خودرو از قابلیت‌های رفاهی متعددی بهره می‌برد و قادر است رده باری 19 تن را متحول سازد. همچنین خوشبختانه این محصول در بازار نیز به جایگاه خوبی دست پیدا کرده است.»

کامیون فورس 12 تن در هتل المپیک رونمایی شد

مشخصات فنی و امکانات کامیون فورس 10 تن بهمن دیزل

ابراهیم افشار، مدیر توسعه کسب و کار خودروهای تجاری گروه بهمن نیز در این مراسم به کیفیت و امکانات فورس 12 تن شرکت بهمن دیزل اشاره کرد و گفت:

پیشرانه این محصول CUMMINS با استاندارد آلایندگی یویو 5 بوده و دارای 4 سیلندر سوپاپ بالا با تزریق مستقیم است.

مدیر توسعه کسب و کار خودروهای تجاری گروه بهمن در ادامه با اعلام این‌که فورس 12 تن از سیستم ترمز اضطراری هوشمند AEBS و سیستم هشدار حرکت بین خطوط LDWS بهره می‌برد، گفت: «از آنجایی که این تکنولوژی‌ها در افزایش ایمنی و کاهش صدمات ناشی از تصادفات خودروهای تجاری نقش زیادی دارند، این امکانات را برای محصول فورس 12 تن در نظر گرفتیم.»

مدیر توسعه کسب و کارهای تجاری گروه بهمن با اشاره به این‌که در ساخت محصول فورس به رفاه راننده توجه شده گفت:

کابین بزرگ، ارگونومیک و مدرن فورس برای راننده فضای مناسبی را به‌همراه دارد و به‌طور کلی از نسل قبلی این رده کاملا متفاوت است. ضمن این‌که تخت خواب بزرگ و صندلی‌های قابل تبدیل فوری ۱۲ تن باعث شده تا این خودرو به محصولی راحت برای کاربران تبدیل شود.

افشار در ادامه با اعلام این‌که حجم باک فورس نیز به ۶۰۰ لیتر افزایش پیدا کرده، گفت: «این افزایش ظرفیت برای رانندگان بسیار حائز اهمیت بوده و باک‌های با ظرفیت بالا در بازار نیز تقاضای زیادی دارند. در همین راستا بهمن دیزل توانسته به‌خوبی به این نیاز مشتریان در بازار ایران پاسخ دهد.»

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما درباره‌ کامیون فورس 12 تن چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.


Source link

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا