بازار خودرو

واردات خودروهای لیوان (Livan) به ایران توسط خودروسازان بم تایید شد [+مشخصات فنی دو مدل لیوان وارداتی]

واردات خودروهای لیوان به ایران که یکی از خوشنام‌ترین برندهای چینی در بازار داخلی این کشور است توسط خودروسازان بم تایید شده است.

در دو مدل شاسی بلند ایکس 6 پرو و سدان اس 6 پرو توسط شرکت خودروسازان بم تایید شده است. برای آشنایی با این دو خودرو ما را در ادامه مطلب همراهی کنید.

سرمایه گذاری پرسود و تضمینی دلاری

آخرین خبرها نشانگر آن است که شرکت خودروسازان بم قصد دارد در همکاری با برند چینی Livan دو محصول جدید این شرکت اعم از شاسی بلند لیوان ایکس 6 پرو و سدان لیوان اس 6 پرو را در بازار ایران ارائه کند. گفتنی است خودروهای مذکور به‌زودی روانه بازار روسیه خواهند شد و سپس بازار ایران میزبان آن‌ها خواهد بود. در ادامه با این دو خودرو چینی جدید بازار ایران آشنا خواهیم شد.

بیشتر بخوانید: بررسی مشخصات فنی چانگان CS35 پلاس [+امکانات رفاهی و قیمت]

همکاری جدید با خودروسازان چینی؛ واردات خودروهای لیوان

به گزارش تکراتو و به نقل از چرخان، شاسی بلند ایکس 6 پرو در حقیقت مدل ارتقا یافته جیلی امگرند ایکس 7 به‌شمار می‌آید. طبق اخبار، این خودرو به‌نظر با نام BAC X6 PRO توسط شرکت خودروسازان بم تولید و روانه بازار ایران می‌شود. احتمالاً این خودرو مجهز به موتور 1.5 لیتری توربوشارژر خواهد بود.

واردات خودروهای لیوان

از طرفی سدان اس 6 پرو هم در واقع مدل فیس لیفت سدان جیلی امگرند GL محسوب می‌شود که شرکت Livan ضمن دریافت مجوز تولید این خودرو برنامه دارد تا آن را در بازار روسیه و ایران عرضه کند. این خودرو که با نام لیوان اس 6 پرو مشهور است، می‌تواند رقیب اصلی آریزو 6 و کی ام سی جی 7 در بازار ایران باشد. این سدان هم با نام BAC S6 PRO و همراه با موتور 1.5 لیتری توربوشارژر روانه بازار ایران می‌شود.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص واردات خودروهای لیوان به ایران چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

منبع: چرخان


Source link

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا