بازار خودرو

وام خرید خودرو بانک تجارت [+شرایط و نحوه دریافت]

وام خرید خودرو بانک تجارت ابلاغ شد. بانک تجارت در طرح پیشرو خود قصد دارد مبالغی را به‌صورت وام برای خرید خودرو به مشتریان پرداخت نماید.

وام خرید خودرو بانک تجارت با شرایط خاص ابلاغ شد. بانک تجارت برای مشتریان فاقد بدهی قصد دارد تا سقف 140 میلیون تومان وام جهت خرید خودرو با شرایط و سود مشخص اعطا کند. طبق اعلام این بانک، مشتریان برای دریافت وام خرید خودرو باید در این بانک حساب سپرده کوتاه‌مدت باز کنند. همچنین از شرایط دریافت این وام می‌توان به نداشتن چک برگشتی، وام تسویه نشده و … نام برد.

بیشتر بخوانید: بخشنامه وام ازدواج 1402 ابلاغ شد؛ تا 440 میلیون تسهیلات برای زوج‌های جوان!

وام خرید خودرو بانک تجارت ابلاغ شد

اگر قصد خرید خودروهای تولید داخل را دارید، می‌توانید از بانک تجارت وام خودرو ۱۴۰۲ دریافت کنید. در ادامه جزییات طرح پیشرو بانک تجارت که مربوط به شرایط دریافت وام خرید خودرو را می خوانید.

وام خرید خودرو بانک تجارت ابلاغ شد

شرایط لازم برای دریافت وام خودرو بانک تجارت

افراد واجد شرایط برای درخواست این وام باید در یکی از شعب بانک تجارت سپرده کوتاه مدت عادی داشته باشند. متقاضی وام خودرو بانک تجارت نباید قبلا از این بانک همین وام را گرفته باشد، نباید به بانک بدهکار باشد یا وام هنوز تسویه‌ نشده داشته باشد، همچنین نباید سابقه چک برگشتی داشته باشد.

این وام برای خرید خودروهای تولید داخلی که تولید سال جاری یا حداکثر یک سال ماقبل آن باشد، قابل پرداخت است.

بانک تجارت تا سقف ۱۴۰ میلیون تومان به شما وام خرید خودرو پرداخت می‌کند. چک مبلغ وام پس از ارائه پیش‌ فاکتور، تنها در وجه نمایندگی خودروساز داخلی صادر می‌شود.

مهلت بازپرداخت وام خرید خودرو بانک تجارت ۳۶ ماه (حداکثر ۳ ساله) بوده و سود آن ۱۸ درصد است.

سود و اقساط وام خرید خودرو

مبلغ هر قسط ۵ میلیون و ۶۱ هزار و ۳۳۵ تومان خواهد بود. کل سود این مبلغ وام ۴۲ میلیون و ۲۰۸ هزار و ۷۴ تومان و مجموع رقم تسهیلات ذکر شده و سود آن هم ۱۸۲ میلیون و ۳۰۸ هزار و ۷۴ تومان است.

وام خرید خودرو بانک تجارت ابلاغ شد

شرط دیگر دریافت وام خرید خودرو

بانک تجارت برای ضمانت از متقاضی وام دو ضامن رسمی می‌خواهد. سپرده افراد بعد از پرداخت این تسهیلات مسدود نخواهد شد و افراد امکان بهره‌برداری از موجودی خود را تا آخر تسویه اقساط دارند. سند خودرو نیز در رهن بانک نخواهد ماند.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص وام خرید خودرو بانک تجارت چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.


Source link

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا