بازار خودرو

واردات خودروهای لینک اند کو (Lynk & Co) به ایران تایید شد

واردات خودروهای لینک اند کو به ایران تایید شده است و به نظر می‌رسد حداقل شماری از محصولات این برند لوکس چینی به کشور وارد می‌شوند.

از زمان آزادسازی واردات خودرو به کشور و ابلاغ آیین‌نامه واردات، یکی از تکراری‌ترین اخبار واردات خودرو مربوط به واردات محصولات برندهای چینی بوده است. حالا اما خبر از واردات احتمالی محصولات برندی رسیده که یک شرکت چینی معتبر و قابل اعتماد است.

برخی شایعات در رسانه‌های معتبر حوزه خودرو، حاکی از آغاز مذاکرات یک شرکت خصوصی دارای مجوز واردات خودرو با شرکت لینک اند کو است و شاید شاهد واردات محصولات لینک اند کو به ایران باشیم. همچنین اعلام شده است که این شرکت خصوص ایرانی، درنظر دارد با شرکت مطرح “جیلی” نیز وارد مذاکره شود. لازم به ذکر است، کمپانی لینک اند کو درسال 2016 در کشور سوئد تأسیس شد و نشان مشترک جیلی و ولوو محسوب می‌شود.

بیشتر بخوانید: بررسی مشخصات فنی چانگان CS35 پلاس [+امکانات رفاهی و قیمت]

واردات خودروهای لینک اند کو به ایران تایید شد

منابع آگاه اطلاع داده‌اند که یک شرکت مطرح خودروساز خصوصی در ایران در حال مذاکره با نشان لینک اند کو چین است. بر همین اساس قرار است همین شرکت مذاکرات خود را برای واردات جیلی هم پیش ببرد. نشان جیلی و زیرمجموعه لینک اند کو از جمله نشان‌های بسیار مطرح چینی هستند که در بحث کیفیت بالاترین استاندارد را در بین چینی ها ارائه می‌دهند.

جیلی با خرید ولوو توانست پیشرفت‌های خوبی در زمینه فنی و کیفی داشته باشد و نمود یکی از همین پیشرفت‌ها، تاسیس برند لینک اند کو بود. این نشان از جمله برندهای چینی است که در اروپا فروش خوبی دارد و استانداردهای کیفی قاره سبز را پاس کرده است.

بیشتر بخوانید ...   طرح فروش پیکاپ کلوت مکث موتور خرداد 1402 [+شرایط و قیمت]

آن طور که مشخص است، شرکتی که قرار است خودروهای لینک اند کو (Lynk & Co) را وارد کند، یکی از خودروسازان خصوصی بزرگ کشور است که سابقه همکاری با چینی‌ها را دارد. به نظر می رسد واردات لینک اند کو هم متقاضیان زیادی دارد و به همین دلیل شرکت واردکننده هنوز نمی‌خواهد نام و نشانش رسانه‌ای شود.

واردات خودروهای لینک اند کو به ایران تایید شد

کمپانی لینک اند کو در سال ۲۰۱۶ در گوتنبرگ سوئد تاسیس شد و نشانی مشترک از جیلی و ولوو به حساب می‌آید. هدف از تاسیس لینک اند کو به وجود آوردن برندی بود که خودروهایی مدرن ارائه می‌دهد و اساس ویژگی‌های هایتِک و اتصالات اینترنتی را در خود دارد. هنوز مشخص نیست چه مدل‌هایی از این نشان قرار است به صورت وارداتی به ایران بیایند. اما برترین مدل‌های لینک اند کو پیشرانه هایی هیبرید دارند و پایه مهندسی مشترک جیلی و ولوو در قوای محرکه آن‌ها به کار رفته است.

بر اساس آن چه تابحال مشخص است، سهم واردات چینی‌ها در روند فعلی بسیار بیشتر از هر کشور دیگری است. تا به‌حال برندهای زیادی از چین برای واردات مطرح شده‌اند. اما بدون تردید لینک اند کو مهم‌ترین و بهترین نشان چینی است که برای واردات به آن پرداخته شده است. باید منتظر بود و دید روند نهایی واردات لینک اند کو به کجا ختم می‌شود و دقیقاً چه زمان این نشان چینی-سوئدی به بازار ایران می‌آید.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص واردات خودروهای لینک اند کو به ایران چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.


Source link

مقالات مرتبط

یک نظر

  1. ما ک مستعمره چین شدیم و بجز چین هیچ کشوری واردات به ایران رو نداره،پس حداقل خودرو و سایر اجناس رو بجای شرکتهای بی کیفیت و اشغال ،بیان همین شرکت و جیلی و شرکتهای مطرحش رو اجازه واردات بدن،تاجر ایرانی بخاطر سود بیشتر می‌ره جنس اشغال چین رو میاره،در صورتیکه اجناس درجه یکش کل جهان رو داره ساپورت می‌کنه و بخاطر نیروی کار ارزان،اکثر کشورها،صنایعشونو دارن به چین واگذار میکنن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا