بازار خودرو

واردات خودروهای داچیا به ایران تایید شد

احتمال واردات خودروهای داچیا به ایران تایید شده است. داچیا از جمله شرکت‌های زیرمجموعه خودروسازی بزرگ رنو است که در رومانی فعالیت می‌کند.

قرار است از ابتدای سال 1402، 4 مدل از خودروهای داچیا وارد بازار ایران شوند. در میان چهار مدل وارداتی داچیا نام داستر و لوگان جدید به چشم می‌خورد. به علاوه، قرار است تا دو محصول اقتصادی دیگر این خودروساز اروپایی و رومانیایی به این فهرست اضافه شوند.

سرمایه گذاری پرسود و تضمینی دلاری

بیشتر بخوانید: بررسی مشخصات فنی چانگان CS35 پلاس [+امکانات رفاهی و قیمت]

احتمال واردات خودروهای داچیا به ایران

اولین خودرو وارداتی داچیا در ایران داستر خواهد بود و احتمالاً نمونه دو دیفرانسیل این خودرو به بازار ایران می‌آید. با توجه به سابقه حضور خانواده داستر و لوگان (تندر ۹۰ یا همان پروژه L90 نسل اول)، می‌توان پیش بینی کرد که بیشترین استقبال از محصولات داچیا در بازار ایران، از این دو خودرو خواهد بود. همچنین قرار است تا یک شرکت فعال در بخش خصوصی که سابقه فعالیت با نشان‌های اروپایی را دارد، متولی واردات و عرضه خودروهای داچیا در این باشد.

بیشتر بخوانید ...   قیمت فیات ۵۰۰ وارداتی در بازار ایران اعلام شد

احتمال واردات خودروهای داچیا به ایران ؛ گزینه‌های احتمالی واردات کدامند؟

یکی از مزیت‌های خودروهای داچیا تطبیق کامل آن‌ها با استانداردهای پایه بازار اروپا است و با وجود اینکه این کمپانی رومانیایی خودروهای اقتصادی را به بازار عرضه می‌کند، اما به شکل کامل استانداردهای روز و پایه کشورهای اروپایی را در محصولات خود رعایت کرده است.

سهامدار عمده کمپانی داچیا، گروه رنو است و برای همین پلتفرم و ساختار محصولات این خودروساز فرانسوی در خودروهای اقتصادی داچیا حضور دارد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی احتمال واردات خودروهای داچیا چیست؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.


Source link

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا