بازار خودرو

واردات جتور تراولر به ایران توسط بهمن موتور قطعی شد

بهمن موتور خبر از واردات جتور تراولر به ایران داد. این خودرو یکی از خودروهای آفرود چینی با قابلیت‌هایی درخور توجه است.

واردات جتور تراولر که یک خودرو آفرود شاسی‌بلند بوده قرار است توسط شرکت بهمن موتور انجام شود. از شکل و شمایل این خودرو آفرودی جذاب برمی‌آید که با یک غول همه فن حریف طرف هستیم. از طراحی گرفته تا سیستم تعلیق و زیبایی این خودرو همه در نوع خود بی نظیر هستند.

این خودرو جذاب علی‌رغم آفرود بودنش از طراحی شیک و مثال‌زدنی برخوردار است که افراد را بیشتر به یاد خودروهای سدان لوکس می‌اندازد. خودرو شاسی‌بلند آفرودی جتور تراولر قطعاً قشر جوان را هدف گرفته و می‌توان گفت فروش خوبی را نیز تجربه خواهد کرد. البته نکته‌ای که در این میان به چشم می‌خورد، احتمالاً قیمت این محصول چینی از چند میلیارد تومان تجاوز خواهد کرد و تنها نقطه ضعف را می‌توان همین موضوع برشمرد. در ادامه می‌توانید با مشخصات فنی و امکانات رفاهی جتور تراولر آشنا شوید.

بیشتر بخوانید: بررسی مشخصات فنی چانگان CS35 پلاس [+امکانات رفاهی و قیمت]

واردات جتور تراولر توسط بهمن موتور قطعی شد

خبرها حاکی از آن است که بهمن موتور طی همکاری با برند جتور چین قصد دارد به‌زودی شاسی‌بلند آفرودی جتور تراولر را به‌شکل وارداتی به بازار ایران عرضه کند. در ادامه با مشخصات فنی و امکانات این شاسی‌بلند آفرودی چینی آشنا خواهیم شد.

واردات جتور تراولر توسط بهمن موتور قطعی شد

طراحی، مشخصات فنی و امکانات رفاهی جتور تراولر

جتور تراولر به‌گونه‌ای طراحی شده تا بتواند نگاه جوانان را به خود جلب کند. این خودرو از لحاظ ظاهری به فورد برانکو نیز شباهت زیادی دارد. طراحان برای این خودرو استایل جعبه‌ای‌شکل با طراحی خشن را در نظر گرفتند که ترکیب آن باعث شده تا این شاسی‌بلند آفرودی از ظاهر جذابی برخوردار شود.

چراغ‌های جلو به 6 واحد LED مجهز شدند که توانسته این خودرو را با سایر خودروهای چینی متمایز کند. همچنین روی سپر نیز چراغ‌های LED نصب شده است. ضمن این‌که طراحان با مشکی کردن لبه‌های گلگیرها، رینگ‌ها و سپر توانستند ظاهری اسپرت را به‌وجود آورند.

واردات جتور تراولر توسط بهمن موتور قطعی شد

طراحان با ایجاد برجستگی در گلگیرهای جلو و عقب نیز توانستند این خودرو را پهن‌تر و عضلانی‌تر نشان دهند. از سایر ویژگی‌های طراحی این خودرو می‌توان به باربند و رکاب با طراحی جذاب، محفظه مکعبی زاپاس در عقب و همچنین در عقب که به‌شکل یک‌طرفه باز می‌شود اشاره کرد.

واردات جتور تراولر توسط بهمن موتور قطعی شد

هنگام ورود به کابین نیز شاهد یک فرمان با طراحی خاص و بیضی‌شکل هستیم. همچنین طراحان دریچه‌های تهویه را در کناره‌ها به‌شکل عمودی و در وسط به‌شکل افقی طراحی کردند. برای این خودرو یک نمایشگر بزرگ برای سیستم اطلاعاتی سرگرمی و یک جلوآمپر دیجیتالی نیز در نظر گرفته شده است.

مشتریان می‌توانند در بازارهای هدف، جتور تراولر را با ۲ موتور بنزینی و ۱ پلاگین هیبرید سفارش دهند. نسخه پایه این خودرو به یک موتور ۱.۶ لیتری ۴ سیلندر توربو مجهز شده که می‌تواند قدرتی برابر با ۱۹۷ اسب‌بخار و گشتاور ۲۹۰ نیوتن‌متر با به تولید برساند. قدرت تولید شده از این پیشرانه نیز توسط گیربکس ۷ سرعته دوکلاچه به تمام چرخ‌ها منتقل می‌شود.

بهمن موتور خبر از واردات جتور تراولر به ایران داد. این خودرو یکی از خودروهای آفرود چینی با قابلیت‌هایی درخورتوجه است.

مدل دیگر این خودرو از یک موتور 2 لیتری توربو بهره می‌برد که می‌تواند قدرتی برابر با 261 اسب بخار و گشتاور 390 نیوتن‌متر را به‌تولید برساند. قدرت تولید شده از این پیشرانه توسط گیربکس 8 سرعته AT به چرخ‌ها می‌رسد. نسخه پلاگین هیریدی این خودرو نیز دارای یک موتور 1.5 لیتری توربو و 1 موتور برقی بوده که قدرتی برابر با 326 اسب‌بخار و گشتاور 565 نیوتن‌متر را به‌همراه دارد. البته به احتمال زیاد نسخه 2 لیتری با گیربکس AT روانه بازار ایران خواهد شد.

واردات جتور تراولر توسط بهمن موتور قطعی شد

نسخه فول این خودرو از امکانات متعددی چون استارت دکمه‌ای، ترمز پارک برقی، شارژر بی‌سیم، کروز کنترل، تنظیم حالت رانندگی، دسته دنده الکترونیکی، برق ۲۲۰ ولت در عقب خودرو، پورت شارژ برای سرنشینان عقب، دریچه تهویه عقب، تهویه اتوماتیک، گرم‌کن و سردکن صندلی‌های جلو، سنسور نور و باران و دوربین ۳۶۰ درجه بهره می‌برد.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص واردات جتور تراولر به ایران چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.


Source link

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا