بازار خودرو

قیمت کارخانه محصولات سایپا خرداد 1402 [+جدول]

قیمت کارخانه محصولات سایپا خرداد 1402 اعلام شد. سایپا لیست قیمت‌های جدید محصولاتش را با افزایش قیمت شدیدی اعلام کرده است.

قیمت کارخانه خودروهای سایپا ویژه خرداد 1402 با افزایش قیمت اعلام شد. از آغار مرحله دوم طرح فروش یکپارچه وزارت صمت خودروسازن به‌صورت ماهانه قیمت کارخانه‌ای محصولات خود را منتشر می‌کنند که اغلب نیز با افزایش داده همراه می‌شوند. حال پس‌از ایران خوردو نوبت به سایپا رسیده است که قیمت‌های جدید را در فاکتور مشتریان لحاظ کند.

سرمایه گذاری پرسود و تضمینی دلاری

بیشتر بخوانید: قیمت کارخانه محصولات ایرانخودرو خرداد 1402 اعلام شد [+جدول]

لیست قیمت کارخانه محصولات سایپا خرداد 1402

لیست قیمت جدید کارخانه‌ای محصولات سایپا خرداد 1402 به شرح جدول ذیل منتشر گردید.

لیست قیمت کارخانه خودروهای سایپا اردیبهشت 1402 منتشر شد

پیش‌بینی قیمت خودرو در روزهای آینده

باتوجه به وضعیت سایر بازارها و همچنین ثبات نسبی نرخ ارز، انتظار می‌رود تا زمانی که تغییراتی در نرخ ارز نداشته باشیم، آرامش بازار خودرو حفظ شده و شاهد تغییرات قیمتی آن‌چنان بالایی نباشیم.

از طرفی دیگر با توافقی که میان مونتاژکاران و شورای رقابت صورت پذیرفت، خودروسازان قیمت‌های اعلامی این شورای رقابت را قبول کرده و نرخ فروش محصولات‌شان را کاهش دادند. با کاهش قیمت کارخانه محصولات مونتاژی و ثابت ماندن باقی متغیرهای اقتصادی، قیمت بازاری آن‌ها نیز با شیب کم‌تری کاهش یافته و یا ثابت خواهد ماند.

در این صورت خودروهای تولید داخل نیز با پیروی از قیمت خودروهای مونتاژی ثابت مانده و یا با شیب کمی کاهش خواهد یافت. البته همان طور که اشاره شد، همه این سناریوها تنها زمانی اتفاق می‌افتد که نرخ ارز ثابت مانده و خبر شوکه کننده‌ای مبنی‌بر افزایش قیمت مخابره نشود.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص قیمت کارخانه محصولات سایپا خرداد 1402 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا