موبایل

ردمی نوت 12 پرو 4G رسما رونمایی شد [+مشخصات فنی]

زیربرند محبوب شیائومی، ردمی اخیرا چند عضو جدید به خانواده شلوغ ردمی نوت 12 افزوده و حالا نیز از ردمی نوت 12 پرو 4G با پردازنده اسنپدراگون 732G رونمایی کرده است.

عرضه اعضای خانواده ردمی نوت 12 همچنان ادامه دارد؛ درحال‌حاضر شیائومی از یک عضو جدید در این سری رونمایی کرده است. این گوشی هوشمند با نام ردمی نوت 12 پرو 4G مجهز به تراشه متفاوتی نسبت به مدل 5G خواهد بود و لذا سرعت اینترنت پایین‌تری را نیز ارائه می‌کند. همچنین طراحی متفاوتی نسبت به نسخه 5G دارد.

این گوشی جدید ردمی در اندونزی معرفی شده و دارای پردازنده اسنپدراگون 732G خواهد بود. با اینکه این تراشه سه سال پیش معرفی شده و در سال 2021 در ردمی نوت 10 پرو استفاده شده، اما همچنان برای یک گوشی اقتصادی قابلیت ثبت عملکرد مناسبی را دارد. این پردازنده از دو هسته پردازشی قدرتمند با فرکانس 2.3 گیگاهرتز استفاده می‌کند.

بیشتر بخوانید: ردمی نوت 12 توربو (Redmi Note 12 Turbo) رسما معرفی شد؛ قیمت و مشخصات فنی

مشخصات ردمی نوت 12 پرو 4G

این گوشی هوشمند از یک نمایشگر 6.67 اینچی امولد با رفرش ریت 120 هرتز بهره می‌برد که در مرکز بخش بالایی آن یک حفره برای میزبانی دوربین سلفی قرار گرفته است. از طرفی انرژی ردمی نوت 12 پرو 4G را یک باتری 5000 میلی‌آمپرساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع 67 واتی تأمین خواهد کرد.

بیشتر بخوانید ...   لیست قیمت گوشی پوکو امروز 2 آبان 1402 [اقتصادی، میان‌رده و پرچمدار]

ردمی نوت 12 پرو 4G

این گوشی در قاب پشتی خود دارای دوربین اصلی 108 مگاپیکسلی است. طراحی دوربین اصلی این دستگاه از دیگر اعضای سری ردمی نوت 12 تمایز داشته و به سری ردمی نوت 11 شباهت بیشتری دارد.

از دیگر مشخصات این محصول باید به امکان فیلم‌برداری با رزولوشن 4K، اسپیکر استریو، پشتیبانی از جک 3.5 میلی‌متری هدفون و پشتیبانی از دالبی اتموس اشاره داشت. این گوشی هوشمند در ماه مه وارد بازار اندونزی خواهد شد، از طرفی باید منتظر عرضه آن برای کاربران سایر کشورها نیز باشیم.

بیشتر بخوانید: 

دیدگاه شما در خصوص مشخصات ردمی نوت 12 پرو 4G چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با ما به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با تکراتو دنبال کنید.


Source link

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا