بازار خودرو

طرح فروش مدیران خودرو اردیبهشت 1402 ویژه منتخبین مرحله نخست طرح فروش یکپارچه [+شرایط و قیمت]

طرح فروش مدیران خودرو اردیبهشت 1402 ابلاغ شد. این طرح مخصوص منتخبین دور اول فروش خودرو در سامانه یکپارچه وزارت صمت است.

طرح فروش مدیران خودرو اردیبهشت 1402 اعلام شد. شرکت مدیران خودرو به‌عنوان یکی از شرکت‌های حاضر در طرح‌های فروش خودرو در سامانه وزارت صمت، طرح فروشی را ویژه منتخبین دور اول این طرح با شرایط ویژه درنظر گرفته است. لذا متقاضیان می‌توانند از روز شببه، 30 اردیبهشت‌ماه 1402 لغایت دوشنبه 1 خردادماه 1402 با مراجعه به یکی از نمایندگی‌های مجاز این شرکت درخواست خود را ثبت کنند. جزئیات شرایط فروش خودرو توسط مدیران خودرو را در ادامه بخوانید.

سرمایه گذاری پرسود و تضمینی دلاری

بیشتر بخوانید: طرح فروش اقساطی KMC K7 کرمان موتور اردیبهشت 1402 [+شرایط و قیمت]

طرح فروش مدیران خودرو اردیبهشت 1402 ابلاغ شد

بدینوسیله به اطلاع می‌رساند کلیه منتخبین طرح تکمیلی اولین دوره ثبت‌نام در سامانه یکپارچه فروش اینترنتی خودرو که کد ملی ایشان در سامانه مذکور اعلام گردیده است، می‌توانند از تاریخ ۱۴۰۲/۰۲/۳۰ لغایت ۱۴۰۲/۰۳/۰۱ با مراجعه به یکی از نمایندگی‌های مجاز شرکت مدیران خودرو نسبت به تکمیل فر‌آیند ثبت‌نام خود مطابق شرایط زیر اقدام نمایند:

طرح فروش مدیران خودرو اردیبهشت 1402 ابلاغ شد

شرایط فروش اعتباری شرکت مدیران خودرو

طرح فروش مدیران خودرو اردیبهشت 1402 ابلاغ شد

جزئیات کامل شرایط فروش مدیران خودرو

شرایط خرید، توضیحات و الزامات طرح فروش مدیران خودرو شامل زیر می‌شود:

  • هر کد ملی تنها مجاز به ثبت‌نام خودروی اعلام شده در سامانه یکپارچه فروش اینترنتی ، بصورت نقدی یا اقساطی (به انتخاب خود) از محل این طرح بوده و پس از ثبت‌نام هیچگونه تغییر در شرایط انتخابی امکان پذیر نخواهد بود .
  • امکان صلح از محل این طرح فروش مجاز نمی‌باشد.
  • صحت‌سنجی تمامی اطلاعات مشتریان محترم بر اساس اطلاعات مندرج در سامانه یکپارچه فروش اینترنتی خواهد بود.
  • با توجه به امکان فروش اعتباری خودروها در این طرح ، مالک ارائه تسهیلات به مشتریان صرفاً بعد از تایید اعتبارسنجی و دریافت مدارک معتبر متقاضی و ضامن توسط بانک‌ها و مؤسسات ارائه‌دهنده تسهیلات می‌باشد. لذا مشتریان محترم می‌بایست دقت کامل در خصوص انطباق و توانایی تکمیل شرایط خرید اقساطی از بانک‌ها و مؤسسات ارائه‌دهنده تسهیلات را داشته باشند. درصورت عدم تأئید ارائه تسهیلات به مشتری از سوی مؤسسات مذکور، کلیه مسئولیت‌ها متوجه مشتریان محترم خواهد بود.
  • در روش فروش اقساطی ، مدت اقساط و نرخ سود تسهیلات مطابق آخرین اطلاعیه‌های بانک مرکزی خواهد بود.
  • در روش فروش اقساطی خودرو تا انتهای دوره پرداخت اقساط و در روش فروش نقدی خودرو به مدت یکسال در رهن شرکت مدیران خودرو خواهد بود.
  • در صورت مشاهده هرگونه مغایرت در شرایط احراز متقاضی (شرایط عمومی و اختصاصی) در هر مرحله تا قبل از تحویل خودرو ثبت‌نام متقاضی کان‌لم‌یکن تلقی می‌شود و وجه مشتری حداکثر ظرف مدت ۲۰ روز مسترد می‌گردد و هیچگونه مسئولیتی از بابت تحویل خودرو متوجه خودروساز نخواهد بود.
  • مشتریان می‌توانند جهت مشاهده لیست نمایندگان سراسر کشور و همچنین مشخصات خودروها اعم از آپشن، مشخصات فنی، ظاهری درونی و بیرونی، تودوزی و رینگ، ابعاد و… به وبسایت‌های رسمی شرکت مدیران خودرو به آدرس www.mvmco.ir و fownix.com مراجعه نمایید.
بیشتر بخوانید ...   لیست قیمت محصولات بهمن موتور امروز 16 بهمن 1402 [قیمت روز خودروهای دیگنیتی، فیدلیتی و اینرودز]

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص طرح فروش مدیران خودرو اردیبهشت 1402 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.


Source link

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا