بازار خودرو

طرح فروش فوق العاده ایرانخودرو فروردین 1402 [+شرایط، قیمت و موعد تحویل]

طرح فروش فوق العاده ایرانخودرو فروردین 1402 جهت عرضه 5 مورد از محصولات پرطرفدار این شرکت برای ثبت‌نام کنندگان طرح یکپارچه فروش خودرو معرفی شده است.

طرح فروش فوق العاده ایرانخودرو فروردین 1402 در کنار طرح پیش‌فروش این شرکت ابلاغ شده است. شرکت ایران خودرو در این طرح 5 محصول شامل دنا پلاس اتوماتیک، پژو پارس سال، سورن پلاس، پژو ۲۰۷ دستی و اتوماتیک را تدارک دیده است. همجنین این خودروها با قیمت مصوب به فروش خواهد رسید و موعد تحویلشان نیز سه ماهه اعلام شده است.

کریپتال گلوبال

بیشتر بخوانید: طرح فروش KMC K7 کرمان موتور فروردین 1402 [+شرایط و قیمت جدید]

طرح فروش فوق العاده ایرانخودرو فروردین 1402 اعلام شد

گروه صنعتی ایران خودرو شرایط فروش محصولات خود شامل دنا پلاس اتوماتیک، پژو پارس سال، سورن پلاس، پژو ۲۰۷ دستی و اتوماتیک را برای منتخبان سامانه یکپارچه اعلام کرد. این خودروها با تحویل ۹۰ روزه به مشتریان عرضه می‌شوند.

گفتنی است فقط متقاضیانی که در سامانه یکپارچه ثبت‌نام کردند و نام آنها به‌عنوان اولویت اول فروش فوق‌العاده به ایران خودرو اعلام شده باشد می‌توانند در این طرح شرکت کنند. ضمن این‌که شرکت ایران خودرو برای این متقاضیان، پیامکی حاوی زمان فعال‌سازی این طرح را نیز ارسال خواهد کرد.

بیشتر بخوانید ...   طرح فروش ریسپکت بهمن موتور مهر 1402 [+شرایط و قیمت]

طرح فروش فوق العاده ایرانخودرو فروردین 1402 اعلام شد

در این طرح، دنا پلاس اتوماتیک با موتور توربوشارژ با قیمت مصوب ۵۴۴ میلیون و ۴۵ هزار تومان، پژو پارس سال با موتور XU7P با قیمت ۲۵۷ میلیون و ۷۸۶ هزار تومان، پژو ۲۰۷ دستی با قیمت ۳۱۸ میلیون و ۱۴۴ هزار تومان، سورن پلاس بنزینی با قیمت ۳۳۱ میلیون و ۲۸۴ هزار تومان، پژو 207 اتوماتیک با موتور TU5P با قیمت ۴۱۷ میلیون و ۷۶۰ هزار تومان به مشتریان عرضه می‌شود. موعد تحویل این خودروها نیز ۳ ماهه خواهد بود.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص طرح فروش فوق العاده ایرانخودرو فروردین 1402 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.


Source link

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا