بازار خودرو

طرح فروش شاهین تیر 1402 ویژه متقاضیان سامانه یکپارچه [+شرایط، قیمت و موعد تحویل]

طرح فروش شاهین تیر 1402 ویژه متقاضیان طرح فروش خودرو در سامانه یکپارچه وزارت صمت ابلاغ شد. مشتریان از همین امروز می‌توانند فرایند تکمیل وجه را انجام دهند.

شرایط فروش شاهین تیر 1402 ویژه متقاضیان دومین دوره خرید خودرو از سامانه یکپارچه وزارت صمت و مختص طرح قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت که توسط شرکت سایپا پیامک تکمیل وجه دریافت کرده‌اند ابلاغ شد. این دسته از متقاضیان از همین امروز یکشنبه، 25 تیرماه 1402 می‌توانند با مراجعه به وب‌سایت فروش سایپا، نسبت به تکمیل وجه خود اقدام کنند.

بیشتر بخوانید:‌ طرح فروش ام وی ام تیر 1402 [+شرایط، قیمت و موعد تحویل]

طرح فروش شاهین تیر 1402 برای طرح جوانی جمعیت اعلام شد

به گزارش تکراتو و به نقل از ایسنا، برای متقاضیان طرح قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت که در دومین مرحله فروش یکپارچه خودروها برای خودروی شاهین ثبت درخواست کرده و با موعد تحویل پاییز و زمستان به گروه خودروسازی سایپا معرفی شده‌اند، روز گذشته (شنبه ۲۴ تیر ماه) پیامک واریز توسط شرکت ارسال شده است.

برای مشتریان این مرحله از امروز (یکشنبه ۲۵ تیرماه) امکان واریز وجه مبلغ علی‌الحساب فراهم شده است؛ طبیعتا عدم واریز وجه علی‌الحساب خودرو به‌ منزله انصراف از طرح خواهد بود.

شرایط فروش شاهین تیر 1402 برای طرح جوانی جمعیت اعلام شد

متقاضیان می‌توانند به منظور واریز وجه صرفاً از طریق سامانه فروش اینترنتی به نشانی saipa.iranecar.com اقدام کنند. قابل ذکر است که قیمت خودرو قطعی نخواهد بود و مطابق روز تحویل در هفته چهارم آذر الی اسفند ماه سال جاری است و مبالغ درج شده در بخشنامه، مبالغ پیش‌پرداخت علی‌الحساب ۲۱۲ میلیون و ۵۸۳ هزار تومان در نظر گرفته شده است.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص طرح فروش شاهین تیر 1402 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا