بازار خودرو

راهنمای خرید لاستیک دولتی به قیمت کارخانه [+آموزش گام به گام]

در این نوشته راهنمای خرید لاستیک دولتی به قیمت درب کارخانه را قرار داده‌ایم. شاید بهترین روش برای خلاصی از قیمت‌ بالای لاستیک در بازار آزاد همین باشد.

در این مطلب قصد داریم راهنمای خرید لاستیک دولتی به قیمت کارخانه را به شما مخاطبین عزیز تکراتو آموزش دهیم تا دیگر برای خرید این قطعه مصرفی خودرو مجبور به خرید لاستیک‌ در بازار آزاد و با بهای گزاف نشوید.

سرمایه گذاری پرسود و تضمینی دلاری

البته خرید تایر خودرو به نرخ کارخانه همیشه امکان‌پذیر نیست و بعضی اوقات شرکت‌های ایرانی مانند بارز اقدام به فروش اینترنتی محصولات خود می‌کنند که برای خرید این لاستیک‌ها باید احراز هویت شده و قوانین و مقررات خاصی را رعایت کنید. پس با ما همراه باشید تا مراحل کامل خرید لاستیک ایرانی به نرخ درب کارخانه را به شما آموزش دهیم.

بیشتر بخوانید: ورود برند شیرین عسل به صنعت خودروسازی با همکاری برند مطرح پنین فارینا تایید شد

راهنمای خرید لاستیک دولتی به نرخ کارخانه

راهنمای خرید لاستیک به قیمت دولتی به قیمت کارخانه و ارزان‌تر نسبت به قیمت بازار آزاد لوازم یدکی را با ما در نوشته ذیل دنبال کنید.

  • روش ورود به‌سایت ثبت‌نام لاستیک دولتی بارز

کافی است وارد سایت pos.barez.org شوید یا عبارت «سامانه نوبت‌دهی لاستیک بارز» را در گوگل سرچ و روی لینک اول کلیک کنید. در صفحه بازشده گزینه دریافت نوبت جهت خرید محصولات بارز را انتخاب کنید تا مراحل این‌کار برای شما آغاز شود.

راهنمای خرید لاستیک دولتی

  • موافقت با قوانین و شروع ثبت مدارک

قبل از ادامه مراحل ثبت‌نام لاستیک بارز بهتر است قوانین نوشته‌شده در سایت را با دقت بخوانید تا در زمان تحویل مشکلی برایتان پیش نیاید. بعد از مطالعه مقررات در پایین صفحه گزینه «حریم خصوصی و شرایط و قوانین استفاده از سرویس‌های بارز را مطالعه نموده و با کلیه موارد آن موافق هستم» را تیک زده و روی دکمه موافقم و ادامه، کلیک کنید.

در این مرحله لازم است کد ملی و شماره موبایل صاحب خودرو را وارد کنید؛ البته لزومی ندارد که این اطلاعات متعلق‌به‌ صاحب خودرو باشند.

در ادامه مراحل احراز هویت در ثبت‌نام لاستیک دولتی بارز، لازم است با دقت مشخصات فردی صاحب سند خودرو شامل نام، نام خانوادگی کامل (با پیشوند و پسوند)، تاریخ تولد، آدرس ایمیل و آدرس کامل منزل را وارد کنید. با توجه به اینکه امکان ویرایش این اطلاعات وجود ندارد باید همه‌چیز را کاملاً دقیق و درست وارد کرده و روی گزینه مرحله بعدی کلیک کنید.

  • انتخاب سرویس سنتر و محصول

بارز تایر دو سرویس سنتر مشهد و تهران را برای تحویل لاستیک‌های دولتی به‌مشتریان سراسر کشور در نظر گرفته است. شما می‌توانید با توجه به‌شهر خود یکی از این دو مرکز را برگزینید. در کادرهای دیگر نوع خودرو و تاریخ مراجعه نیز باید انتخاب شود. زمان‌های مراجعه به‌مراکز از شنبه تا چهارشنبه در نظر گرفته شده و نوبت‌ها به‌صورت هفتگی قابل رزرو است.

بعد از کلیک روی گزینه استعلام نوبت، ساعت‌های خالی برای مراجعه به‌ شما نمایش داده می‌شود. بعد از انتخاب ساعت مراجعه باید با توجه به‌اندازه تایر خودروی خود یکی از گزینه‌های موجود را انتخاب کنید. نکته مهم اینکه اگر سایز تایر به‌اشتباه انتخاب شود، امکان تغییر آن در زمان تحویل وجود ندارد. به‌همین دلیل باید قبل از شروع ثبت‌نام لاستیک دولتی بارز از اندازه تایر خود مطمئن شوید.

بیشتر بخوانید ...   ثبت‌نام خودرو خارج از سامانه یکپارچه باعث ایجاد بازار سیاه دیگری شد

اگر ظرفیت ارائه لاستیک در ساعت و روز موردنظر شما پر باشد با خطای زیر مواجه خواهید شد. در غیر این صورت نوبت شما ثبت و یک کد رهگیری برای شما به‌نمایش در می‌آید.

  • مشاهده و چاپ نوبت

بعد از اینکه مراحل ثبت‌نام لاستیک بارز را با موفقیت طی کردید، روی گزینه مشاهده نوبت کلیک کنید و از صفحه نشان داده‌شده پرینت بگیرید. این صفحه شامل اطلاعات کامل صاحب خودرو، آدرس سرویس سنتر، قوانین و مقررات حضور و مدارک لازم برای دریافت تایر است.

در زمان دریافت تایر همراه داشتن این برگه الزامی است و باید در حفظ و نگهداری آن کوشا باشید. با این‌حال اگر در این مرحله فراموش کردید پرینت نوبت را تهیه کنید، می‌توانید از طریق مراحل زیر مجدداً به‌همین برگه برسید. در صفحه اصلی سایت ثبت‌نام لاستیک دولتی بارز روی گزینه «مشاهده و چاپ نوبت رزرو شده» کلیک کنید. در مرحله بعد از دو طریق می‌توانید نوبت خود را پیگیری کنید.
از طریق کد رهگیری از طریق کدملی و تلفن‌همراه بعد از ورود این اطلاعات نوبت خود را مشاهده خواهید کرد. برگه را پرینت گرفته و در روز و ساعت مشخص‌شده در سرویس سنتر حضور پیدا کنید.

راهنمای خرید لاستیک دولتی به نرخ کارخانه
راهنمای خرید لاستیک دولتی به نرخ کارخانه

چگونگی و قوانین دریافت تایر دولتی بارز

بعد از اتمام مراحل ثبت‌نام لاستیک دولتی بارز و دریافت نوبت، برای دریافت تایر با در دست داشتن مدارک لازم به‌ سرویس سنتر مراجعه کنید. این مدارک شامل موارد زیر می‌شود:

  • اصل و کپی برگ سبز خودرو
  • سنداصل و کپی کارت ملی صاحب سند خودرو
  • اصل و کپی کارت ماشین، کارت بانکی صاحب خودرو حاوی مبلغ کافی برای خرید تایر
  • رسید ثبت‌نام اینترنتی و دریافت نوبت
  • به‌علاوه لازم است قوانین دیگری را نیز در نظر داشته باشید تا بدون هیچ مشکلی تایر خود را تحویل بگیرید
  • حضور صاحب سند خودرو در زمان تحویل الزامی است. در صورتی‌که امکان آن وجود ندارد، تنها اقوام درجه‌ یک با در دست داشتن مدارک احراز هویت می‌توانند برای دریافت تایر اقدام کنند.
  • کارت بانکی حتماً باید به‌نام صاحب خودرو باشد.

امکان دریافت وجه نقد یا پرداخت با کارت شخص دیگر وجود ندارد. کلیه مدارک باید به‌نام صاحب خودرو باشند؛ در غیر این‌صورت همراه داشتن وکالت‌نامه احراز مالکیت الزامی است. در شرایط بیماری کرونا رعایت پروتکل‌های بهداشتی و داشتن ماسک الزامی است. عدم حضور در روز و ساعت تعیین‌شده باعث سوختن نوبت شما می‌شود و باید مجددا برای اخذ نوبت اقدام کنید.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص راهنمای خرید لاستیک دولتی به قیمت کارخانه چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید


Source link

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا