بازار خودرو

خریداران نخستین دور عرضه CS35 پلاس مشخص شدند

خریداران نخستین دور عرضه CS35 پلاس مشخص شدند و طی یکی دو روز آینده به خریداران اولیه این خودرو اطلاع داده خواهد شد.

مدیر طرح واردات خودرو وزارت صمت عنوان کرد که اسامی خریداران نخستین دور عرضه CS35 پلاس مشخص شده است. مهدی ضیغمی ادامه داد که 1108 نفر در دور اول عرضه چانگان CS35 پلاس انتخاب شده‌اند که به‌زودی با آنها تماس گرفته خواهد شد. وی همچنین گفت که از 124هزار نفری که در طرح فروش خودروهای وارداتی ثبت‌نام کرده بودند، 34هزار نفر پذیرفته شده‌اند که می‌توانند خودروهای خود را خریداری کنند. با جزئیات کامل خبر همراه ما باشید.

بیشتر بخوانید: سلفی‌های شخصیت‌های بزرگ تاریخی که با هوش مصنوعی خلق شده‌اند؛‌ از آبراهام لینکلن تا مارتین لوتر کینگ!

خریداران نخستین دور عرضه CS35 پلاس مشخص شدند

مهدی ضیغمی، مدیر طرح واردات خودرو وزارت صمت در گفت وگو با فارس، گفت: «متقاضیان خرید خودروهای وارداتی تا پایان روز چهارشنبه 9 فروردین فرصت داشتند تا با مراجعه به سایت saleauto.ir نسبت به ثبت‌نام و انتخاب خودرو اقدام کنند.»

مدیر طرح واردات خودروی وزارت صمت با بیان اینکه از 120 هزار متقاضی خرید خودروهای وارداتی 34 هزار نفر واجد شرایط خرید شدند، افزود:

در مرحله اول عرضه خودروهای وارداتی 1108 خودرو چانگان در دو مدل، چانگان CS35 Plus تیپ 2 و تیپ 3 عرضه شد و بنابراین براساس نوبت دهی اسامی 1108 نفر اول برای خرید این خودروها مشخص شده است.

خریداران نخستین دور عرضه CS35 پلاس مشخص شدند

ضیغمی بیان داشت: «اطلاع‌رسانی به متقاضیان خرید خودروهای وارداتی که اسامی آنها برای خرید 1108 خودرو وارداتی چانگان در صدر قرار گرفته است طی یکی دو روز آینده از طریق ارسال پیامک انجام می شود.»

وی با بیان اینکه در این دوره خودروهای وارداتی توسط شرکت سایپا عرضه می شود، گفت:

بنابراین لیست اسامی 1108 نفر؛ امروز به شرکت خودروسازی سایپا اعلام می شود تا این شرکت زمان و محل ثبت عقد قرارداد را به خریداران اعلام کند.

مدیر طرح واردات خودرو وزارت صمت گفت: «براساس تعهدی که به مشتریان داده‌ایم تحویل خودروها حداکثر 3ماه پس از عقد قرارداد است و هیچ چالش و مشکلی برای تحویل این خودروها وجود ندارد.»

وی در مورد قیمت عرضه خودروهای وارداتی بیان داشت:

قیمت نهایی خودروها مطابق رویه های جاری پس از ارسال دعوتنامه و با احتساب همه هزینه‌های قطعی واردات، مالیات بر ارزش‌افزوده، هزینه شماره گذاری، اسقاط خودرو، بیمه شخص ثالث ،کرایه حمل و سایر عوارض قانونی مشخص خواهد شد.

ضیغمی اظهار داشت: «در این دوره 240 دستگاه چانگان تیپ 2 عرضه می‌شود که قیمت علی‌الحساب خروج از گمرک این نوع خودرو 850 میلیون تومان و همچنین 868 دستگاه چانگان تیپ 3 عرضه می شود که قیمت علی‌الحساب درب خروج گمرک این خودرو 900 میلیون تومان است که قیمت نهایی و قطعی آنها پس از محاسبه هزینه های فوق تعیین می شود.»

متقاضیان خودروهای وارداتی این هفته پیامک اطلاع‌رسانی دریافت می‌کنند

سخنگوی وزارت صنعت، معدن و تجارت هم در خصوص زمان تحویل خودروهای وارداتی گفت که در هفته جاری به احتمال زیاد برای متقاضیان یک‌هزار و ۱۰۸ دستگاه خودروی وارداتی پیامک ارسال خواهد شد.

این نخستین عرضه خودروهای وارداتی است که از سوی شرکت سایپا و برای متقاضیان خودروی چانگان CS۳۵ انجام می‌شود. به این منظور، پیامک اطلاع‌رسانی به متقاضیان خودروی یاد شده برای مراجعه به این شرکت و ادامه فرآیند برای تحویل خودرو ارسال خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص خریداران نخستین دور عرضه CS35 پلاس چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.


Source link

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا