بازار خودرو

حمله شدیدالحن نماینده مجلس به صداوسیما : رسانه ورشکسته و بی‌بیننده خودش رانت خودرویی گرفته است!

اخیراً حواشی فراوانی پیرامون واگذاری رانت خودرویی به دستگاه‌های مختلف شکل گرفته است و با توجه به پوشش این اخبار از زاویه‌ای خاص توسط صداوسیما، شاهد حمله شدیدالحن نماینده مجلس به صداوسیما هستیم!

«مجتبی توانگر»، نماینده تهران در صفحه شخصی خود در توییتر درباره درخواست فوری خودرو توسط صداوسیما از ایرانخودرو نوشت: «رسانه‌های دولتی و صداوسیما بهتر است به‌جای بازجویی از نمایندگان تکلیف نامه درخواست 1000 خودرو و باقی خودروهای تحویل شده به دستگاه‌ها را مشخص کنند.»

سرمایه گذاری پرسود و تضمینی دلاری

بیشتر بخوانید: پاتک مجلس به دولت: مدارکی از عرضه بدون نوبت خودرو به نهاد ریاست جمهوری داریم!

حمله شدیدالحن نماینده مجلس به صداوسیما

به گزارش تکراتو و به نقل از انتخاب، نماینده تهران در صفحه شخصی خود در توییتر اعتراض خود را به این شرح آغاز کرد: «خودم و هیچ یک از نزدیکانم در ماجرای دریافت بدون‌نوبت خودرو، سهیم نبودیم؛ اما برای انتقام از مجلس و افزایش هزینه استیضاح توسط این نهاد نظارتی با کمک صداوسیما کمر به تخریب مجلس بستند و حالا بومرنگ به صورت خودشان خورده!»

بیشتر بخوانید ...   سورن پلاس با موتور XU7 پلاس و استانداردهای 85گانه معرفی شد [+مشخصات فنی]

حمله شدیدالحن نماینده مجلس به صداوسیما

توانگر در ادامه اضافه کرد: «رسانه‌های دولتی و صداوسیما بهتر است بجای بازجویی از نمایندگان تکلیف نامه درخواست 1000 خودرو و باقی خودروهای تحویل شده به دستگاه‌ها را مشخص کنند. کسی عزل شد یانه؟ همین‌گونه رفتار به اصطلاح عدالت‌‌خواهی مدیران صداوسیماست که این سازمان را به کمترین میزان بیننده در همه دوره‌های گذشته تنزل داده به طوری‌که تبدیل به یک رسانه ورشکسته شده است.»

بیشتر بخوانید: 

دیدگاه شما در خصوص حمله شدیدالحن نماینده مجلس به صداوسیما بابت درخواست 1000 خودرو چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.


Source link

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا