بازار خودرو

توقف تولید 7 محصول ایرانخودرو رسما تایید شد [+سند]

توقف تولید 7 محصول ایرانخودرو رسماً براساس آمارهای بدست آمده تأیید شد.

با اکتفا به آمار تجمیعی محصولات بزرگترین خودروساز ایرانی در اردیبهشت‌ماه می‌توان گفت که توقف تولید 7 محصول ایرانخودرو استارت خورده است. اما در این لیست نام‌هایی دیده می‌شود که مردم ایران سالهاست با آنها خاطره دارند و این چند سال از محبوبت بالایی نیز در بازار خودرو برخوردار بودند. اما از طرف دیگر طراحی این خودروها قدیمی بوده و نیاز است که خودروهای جدید با ظاهر و آپشن‌های مختلف جایگزین آنها شوند. در ادامه می‌توانید لیست 7گانه خودروهای توقف تولید شده ایران خودرو را ببینید.

سرمایه گذاری پرسود و تضمینی دلاری

بیشتر بخوانید:‌ قیمت جدید هایما توسط سازمان حمایت مشخص شد

توقف تولید 7 محصول ایرانخودرو تأیید شد

آمار تجمیعی تولید شرکت ایران‌خودرو در اردیبهشت‌ماه امسال حاکی از این است که در کارخانه ایران خودرو مرکزی تهران تولید پژو ۲۰۶، پژو پارس، پژو ۲۰۷ دنده‌ای پانوراما، سمند ال‌ایکس، دنا، رانا گیربکس ۶دنده و پژو ۴۰۵ دوگانه‌سوز متوقف شده است.

بیشتر بخوانید ...   واردات زوتی T300 توسط پارس خودرو تایید شد [+قیمت احتمالی در ایران]

البته درباره پژو پارس باید گفت که تولید این خودرو در ایران خودرو مرکزی تهران متوقف شده و در ایران خودرو خراسان و ایران خودرو مازندران این محصول تولید می‌شود.

توقف تولید 7 محصول ایرانخودرو تأیید شد

آمار تولیدات شرکت ایران‌خودرو در ماه دوم ۱۴۰۲

شرکت ایران‌خودرو که بزرگترین خودروساز ایرانی نیز به شمار می‌رود، طی اردیبهشت‌ماه در مجموع ۴۹ هزار و ۱۴۱ دستگاه خودرو تولید کرده که نسبت به اردیبهشت ۱۴۰۱ رشد ۴۲ درصدی را نشان می‌دهد. در اردیبهشت‌ماه ۴۵ هزار و ۸۹۱ دستگاه خودروی سواری در این شرکت تولید شده که نسبت به مدت مشابه سال گویای قبل رشد ۳۷ درصدی است. ۱۳۴۱ دستگاه وانت، ۴۷۲ دستگاه ون، ۸۵ دستگاه اتوبوس و ۱۳۵۲ دستگاه کامیونت، کامیون و کشنده از دیگر تولیدات ایران‌خودرو در اردیبهشت ۱۴۰۲ است.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص توقف تولید 7 محصول ایرانخودرو چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.


Source link

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا