بازار خودرو

اولویت بندی جدید تحویل خودروهای سامانه یکپارچه فروش خودرو مشخص شد

اولویت بندی جدید تحویل خودروهای سامانه یکپارچه فروش خودرو وزارت صمت اعلام شده است. حالا متقاضیان با مراجعه به سامانه از تاریخ جدید تحویل خودروی خود مطلع خواهند شد.

اولویت بندی جدید تحویل خودروهای سامانه یکپارچه وزارت صمت اعلام شد. متقاضیانی که تحویل خودروهای آنها به سال 1403 افتاده بود در سامانه وزارت صمت درخواست خود را برای تحویل خودرو در سال جاری به ثبت رسانده بودند. حالا بر اساس بخشنامه جدید اولویت‌بندی جدید لحاظ شده است که متقاضیان می‌توانند برای اطلاع از آن به سامانه یکپارچه مراجعه کنند.

سرمایه گذاری پرسود و تضمینی دلاری

بیشتر بخوانید: بهترین خودروهای ایرانی ؛ کدام خودروهای تولید داخل ارزش خرید دارند؟

اولویت بندی جدید تحویل خودروهای سامانه یکپارچه اعلام شد

به نقل از ایسنا، پس از مشخص شدن نوبت (اولویت) تحویل خودروهای افراد ثبت‌نام‌کننده در نخستین طرح یکپارچه فروش خودروهای داخلی، نوبت تخصیص و تحویل قریب به ۵۰ محصول مختلف عرضه‌ شده درخصوص 5 محصول پرتقاضا (با تیپ‌بندی‌های مختلف) به سال ۱۴۰۳ موکول شده بود؛ این در حالی بود که ظرفیت برخی از محصولات در سال ۱۴۰۲ خالی ماند و در خصوص برخی خودروسازان دیگر، حتی ظرفیت فصل بهار ۱۴۰۲ برای برخی از محصولات تکمیل نشده بود.

براین اساس وزارت صنعت، معدن و تجارت تصمیم گرفت برای متقاضیانی که اولویت تحویل خودروی آن‌ها سال ۱۴۰۳ است، مهلتی در نظر بگیرد تا این متقاضیان نسبت به ویرایش درخواست خودرویی خود اقدام کنند و پنج اولویت از خودروهای کم تقاضاتر که نوبت تحویل در سال ۱۴۰۲ خواهند داشت را انتخاب کنند؛ بنابراین مشتریان با نوبت دریافت سال آینده از پنجم اردیبهشت تا ۱۰ اردیبهشت فرصت داشتند برای تغییر نوع خودروی انتخابی خود اقدام کنند.

بیشتر بخوانید ...   خودرو اقتصادی کادیلا یا سدان P90 رسما رونمایی شد [+مشخصات فنی و امکانات رفاهی]

اولویت بندی جدید تحویل خودروهای سامانه یکپارچه اعلام شد

پس از پایان این مهلت ویرایش در روز یکشنبه هفته گذشته (۱۰ اردیبهشت)، سایت سامانه بسته بود تا بر اساس اولویت تعیین شده توسط مشتریان، پالایش صورت گیرد و ترتیب (اولویت) دریافت خودرو در سال ۱۴۰۲ مشخص شود.

نتیجه این موضوع امروز (دوشنبه ۱۸ اردیبهشت ماه) مشخص شده و بر این اساس افرادی که نوع خودروی خود را در زمان ویرایش تغییر دادند، اکنون می‌توانند از طریق سایت سامانه، از نوبت جدید خود برای دریافت خودروی انتخابی مطلع شوند.

یادآوری می‌شود که چنانچه متقاضی هیچ اولویتی را انتخاب نکرده باشد، همان انتخاب اولویت سال ۱۴۰۳ برای او ملاک خواهد بود و بر اساس آن خودروی خود را در سال آینده دریافت خواهد کرد.

از سوی دیگر با توجه به اعلام نوبت جدید متقاضیانی که نوع خودروی انتخابی خود را در فرصت ویرایش مربوط به مرحله اول فروش یکپارچه خودروها، تغییر دادند، امروز (دوشنبه) مشخص شده است، همچنان ابهاماتی در این زمینه وجود دارد، به طور مثال تغییر خودروی انتخابی تعدادی از مشتریان انجام نشده و همان نوبت‌های اولیه در سال ۱۴۰۳ برایشان ثبت شده است.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص اولویت بندی جدید تحویل خودروهای سامانه یکپارچه چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.


Source link

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا