بازار خودرو

استفاده از پیکاپ یواز در ناوگان نیروی انتظامی تایید شد

استفاده از پیکاپ یواز در ناوگان نیروی انتظامی تأیید شد و تصاویری از این پیکاپ روسی با نمادهای نیروی انتظامی و پلیس منتشر شده است.

طبق آخرین اخبار خودرو کشور، ظاهراً استفاده از پیکاپ یواز در ناوگان پلیس تأیید شده و این پیکاپ روسی قرار است به سیستم پارک موتوری این ارگان نظامی تزریق شود. پیکاپ یواز در کارخانه سروش دیزل مونتاژ می‌شود و قرار است جایگزین برخی پیکاپ‌های چینی شود. این خودرو پرقدرت از ۱۴۹ اسب بخار قدرت به‌همراه ۲۳۵ نیوتن متر گشتاور بهره می‌برد و قرار است با نشان پلیس ایران در خیابان‌های کشور فعالیت کند.

کریپتال گلوبال

بیشتر بخوانید: خلف وعده ایرانخودرو: عدم عرضه محصولات هایما در سامانه یکپارچه برای انجام فرایند جابجایی

استفاده از پیکاپ یواز در ناوگان نیروی انتظامی تایید شد

با وجود اینکه سروش دیزل تلاش کرد تا با مونتاژ یواز پاتریوت و پیکاپ سهمی از بازار خودروهای دو دیفرانسیل و آفرودی ایران به دست آورد، در عمل چنین اتفاقی رخ نداد و امروز بیشتر سهم بازار این رده فنی در اختیار محصولات چینی سایر خودروسازان است. ولی باید به این نکته اشاره کرد که سروش دیزل مبنا توانست تا تعداد قابل توجهی از یواز پیکاپ را به نهادهای امنیتی و نظامی بفروشد.

قبلاً این خودروی روسی و مونتاژی با پلاک‌های نظامی در سطح جاده‌ها دیده می‌شد. اما امروز می‌بینیم که نمونه پلیس انتظامی یواز پیکاپ هم وارد جاده‌ها شده است.

استفاده از پیکاپ یواز در ناوگان نیروی انتظامی تایید شد

اکثر یوازهای پیکاپ ناوگان پلیس در مناطق سردسیر حضور دارند و قرار نیست تا از این پیکاپ دو دیفرانسیل و Heavy Duty در شرایط گشت زنی‌های روزانه و عادی استفاده شود. در حال حاضر هم تعداد محدودی از این پیکاپ به کلانتری‌های تهران تحویل داده شده که بیشتر آن‌ها در مناطق شمال تهران حضور دارند.

بیشتر بخوانید ...   کنترل از راه دور خودروهای فورد با گوشی ممکن می‌شود

استفاده از پیکاپ یواز در ناوگان نیروی انتظامی تایید شد

یواز پیکاپ به پیشرانه ۲٫۷ لیتری ۴ سیلندر و ۱۶ سوپاپ مجهز هستند که ۱۴۹ اسب بخار را با گشتاور ۲۳۵ نیوتن متر تولید می‌کنند. جعبه دنده ۵ سرعته دستی توان پیشرانه را به چرخ های جلو و عقب این پیکاپ روسی می‌رساند.

شیشه‌های جلو و عقب برقی، دو کیسه هوا، ترمزهای ABS، EBD، BA، سامانه کنترل پایداری الکتریکی، سامانه مدیریت تعادل، قفل دیفرانسیل برقی (سفارشی)، شبیه ساز مصنوعی قفل دیفرانسیل، سامانه کنترل حرکت در سراشیبی و سربالایی، کروز کنترل، محدود کننده سرعت، کامپیوتر سفر، دوربین عقب، سنسور پارک جلو، سنسور پارک عقب، تهویه اتوماتیک، نمایشگر لمسی با قابلیت نمایش صفحه تلفن همراه، بلوتوث، رهیاب ماهواره‌ای، سامانه اضطراری و ارتباطی SOS، هشت بلندگو، تنظیم الکتریکی وضعیت انتقال قدرت به چرخ‌ها، یخ‌زدای شیشه جلو، رینگ آلومینیومی، کول باکس، دریچه تهویه ردیف عقب، گرم‌کن صندلی‌های جلو و عقب، گرم‌کن فرمان، ژیروسکوپ دیجیتال و… از جمله امکانات یواز پیکاپ دنده دستی مونتاژ شرکت سروش دیزل مبنا است.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص استفاده از پیکاپ یواز در ناوگان نیروی انتظامی چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.


Source link

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا