بازار خودرو

عرضه هایما در مرحله دوم فروش خودرو در سامانه یکپارچه قطعی شد [+جزئیات]

گروه صنعتی ایران خودرو که از حضور در مرحله دوم طرح یکپارچه انصراف داده بود، خبر از عرضه هایما در مرحله دوم فروش خودرو در سامانه یکپارچه تخصیص خودرو داده است.

طبق برنامه‌ریزی انجام پذیرفته توسط ایرانخودرو، عرضه هایما در مرحله دوم فروش خودرو در سامانه یکپارچه تخصیص خودرو به همراه سایر خودروهایی که امکان عرضه آن‌ها وجود دارد، انجام خواهد شد.

کریپتال گلوبال

بیشتر بخوانید:‌ جزئیات جدیدی از واگذاری سهام ایرانخودرو و سایپا اعلام شد [+فیلم]

عرضه هایما در مرحله دوم فروش خودرو در سامانه یکپارچه

با عنایت به استقبال چشمگیر مشتریان از محصولات گروه صنعتی ایران خودرو، این خودروساز خود را به اختصاص ظرفیت عرضه مطابق با برنامه تولید متعهد می‌داند تا ایفای کلیه تعهدات در زمان مقرر و سررسید امکان‌پذیر شود. قطعاً در صورت فراهم بودن ظرفیت در خطوط تولید ایران خودرو، در هر مرحله از فروش اقدامات لازم برای افزایش ظرفیت عرضه و فراهم‌سازی شرایط خرید متقاضیان از طریق سامانه یکپارچه انجام می‌پذیرد.

عرضه هایما در مرحله دوم فروش خودرو در سامانه یکپارچه

در همین راستا، مشتریانی که قصد خرید این محصول را دارند، توانایی اقدام برای نام‌نویسی در مرحله دوم که در سامانه یکپارچه تخصیص خودرو وزارت صمت اطلاع‌رسانی می‌شوند را خواهند داشت.

همچنین ایران خودرو بر اولویت‌بندی زمانی جهت تخصیص ظرفیت هایما و موعد تحویل از طریق سامانه یک پارچه تأکید دارد.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص عرضه هایما در مرحله دوم فروش خودرو در سامانه یکپارچه چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.


Source link

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا