موبایل

اولین رندرهای رسمی گوشی تاشو گوگل پیکسل فولد افشا شد + عکس

مدت‌هاست شاهد انتشار شایعات و گزارش‌ها درباره اولین گوشی تاشوی گوگل به نام پیکسل فولد هستیم و به‌احتمال‌زیاد در جریان کنفرانس گوگل I/O 2023 در 20 اردیبهشت‌ماه از آن رونمایی می‌شود. اما حالا شاهد افشای اولین رندرهای رسمی این دستگاه هستیم که آن را به‌خوبی نشان می‌دهند.

یکی از منابع دنیای فناوری به‌ نام «ایوان بلس»، رندر گوشی آینده گوگل را در توییتر منتشر کرده است. این تصاویر که احتمالاً رندرهای رسمی پیکسل فولد برای اهداف بازاریابی هستند، این دستگاه را در یک رنگ تیره نشان می‌دهند که ظاهراً «زغال» نام دارد.

طراحی گوگل پیکسل فولد

رندرهای افشاشده تنها طراحی بخش بیرونی گوشی گوگل را به نمایش می‌گذارند که از شباهت آن به گوشی‌های سری گلکسی زد فولد سامسونگ خبر می‌دهند. براساس این رندرها، ظاهراً با لولای باریکی روبه‌رو هستیم و همچنین حاشیه‌های کمی در اطراف نمایشگر بیرونی این دستگاه قرار گرفته‌اند. در مرکز بخش بالایی نمایشگر بیرونی همچنین یک حفره برای میزبانی دوربین سلفی به‌چشم می‌خورد.

گوگل پیکسل فولد

در صفحه اصلی با اپ‌های استاندارد گوشی‌های پیکسل مانند دوربین، تلفن، جیمیل و پلی‌استور روبه‌رو هستیم. همچنین دوربین اصلی پیکسل فولد طراحی مشابه با دیگر گوشی‌های سری پیکسل دارد و دوربین‌ها درون یک ماژول دوربین مستطیلی‌شکل قرار گرفته‌اند. درون این ماژول سه دوربین به‌همراه فلاش LED به‌چشم می‌خورد.

بیشتر بخوانید ...   آیفون ۱۴ پرفروش‌ترین گوشی بازار با نمایشگر اولد در فصل دوم ۲۰۲۳ بوده است

طبق برخی شایعات، گوگل اولین گوشی تاشوی خود را با قیمت پایه 1799 دلار روانه بازار می‌کند که می‌تواند شرایط آن را برای رقابت با دیگر گوشی‌های تاشوی بازار به‌خصوص گلکسی زد فولد 4 و فولد 5 دشوار کند.




Source link

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا