بازار خودرو

طرح پیشفروش ایرانخودرو در سامانه یکپارچه فروش خودرو فروردین 1402 [+شرایط و قیمت]

طرح پیشفروش ایرانخودرو در سامانه یکپارچه فروش خودرو فروردین 1402 ابلاغ شد. ایران خودرو 5 محصول برای این طرح تدارک دیده است.

طرح پیشفروش ایرانخودرو در سامانه یکپارچه فروش خودرو فروردین 1402 اعلام شد. ایران خودرو در نظر دارد 5 محصول رده‌بالای خود یعنی دنا پلاس، پژو ۲۰۷، سورن پلاس، هایما اس ۵ و اس ۷ را در قالب طرح پیش‌فروش و با موعد تحویل مردادماه 1402 به‌فروش برساند. اما این طرح فقط مختص مشتریانی است که در طرح سامانه یکپارچه خودرو به عنوان منتخب شناخته شده‌اند. جزئبات طرح را در ادامه بخوانید.

بیشتر بخوانید: طرح فروش KMC K7 کرمان موتور فروردین 1402 [+شرایط و قیمت جدید]

طرح پیشفروش ایرانخودرو در سامانه یکپارچه فروش خودرو فروردین 1402 ابلاغ شد

ایران خودرو شرایط پیش فروش دنا پلاس اتوماتیک، پژو ۲۰۷ دستی، سورن پلاس بنزینی، هایما اس ۷ توربو و هایما اس ۵ توربو را برای منتخبان طرح سامانه یکپارچه خودرو اعلام کرد. در این طرح فقط متقاضیانی که در سامانه یکپارچه ثبت‌نام کردند و اسامی آنها نیز به ایران خودرو اعلام شده باشد، اجازه ثبت‌نام را خواهند داشت. همچنین ایران خودرو با ارسالی پیامکی زمان فعال‌سازی این طرح را به متقاضیان اعلام خواهد کرد.

بیشتر بخوانید ...   قیمت جدید هایما تیر 1402 توسط شورای رقابت مشخص شد

طرح پیشفروش ایرانخودرو در سامانه یکپارچه فروش خودرو فروردین 1402 ابلاغ شد

در این طرح دنا پلاس اتوماتیک با موتور توربوشارژ با پیش‌پرداخت ۲۱۷ میلیون و ۶۱۸ هزار تومان، پژو ۲۰۷ دستی با پیش‌پرداخت ۱۲۷ میلیون و ۲۵۷ هزار تومان، سورن پلاس بنزینی با پیش‌پرداخت ۱۳۲ میلیون و ۵۱۳ هزار تومان، هایما اس ۷ توربو اتوماتیک با پیش‌پرداخت ۳۴۳ میلیون و ۶۹۸ هزار تومان و هایما اس ۵ توربو اتوماتیک با پیش‌پرداخت ۳۲۶ میلیون و ۶۲۱ هزار تومان به مشتریان عرضه می‌شوند.

در این طرح سود مشارکت ۱۲ درصد سالیانه و سود انصراف نیز ۹ درصد سالیانه در نظر گرفته شده است. همچنین تمام خودروهای این طرح با موعد تحویل مرداد ۱۴۰۲ به مشتریان عرضه می‌شوند

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص طرح پیشفروش ایرانخودرو در سامانه یکپارچه فروش خودرو فروردین 1402 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.


Source link

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا