بازار خودرو

زمان تحویل هیوندا النتراهای وارداتی مشخص شد

زمان تحویل هیوندا النتراهای وارداتی اعلام شد. هیوندا النترا یکی از سدان‌های محبوب در برنامه واردات خودرو است که به‌زودی تحویل مشتریان قرار می‌گیرد.

امید قالیباف، سخنگوی وزارت صنعت، معدن و تجارت خبر از زمان تحویل هیوندا النتراهای وارداتی داد و عنوان کرد که از بین 1108 خودرو وارداتی به کشور، 400دستگاه از برند چینی چانگان بوده و مابقی به دیگر کشورها تعلق دارد. وی ادامه داد تا هفته آینده 300 دستگاه خودرو هیوندا النترا وارداتی به خریداران این خودرو تحویل داده خواهد شد.

بیشتر بخوانید: مدیر سامانه هوشمند از سهمیه سوخت خودروهای وارداتی خبر داد

زمان تحویل هیوندا النتراهای وارداتی مشخص شد

امید قالیباف، سخنگوی وزارت صنعت، معدن و تجارت عنوان کرد تا به امروز ۱۱۰۸ خودرو وارد و عرضه شده که از این تعداد بیش از ۴۰۰ دستگاه به برند چینی چانگان تعلق دارد. در همین راستا از هفته آینده دعوتنامه‌های این خودروها برای مشتریان ارسال می‌شود تا با انجام فرایند تکمیل وجه خودروی مورد نظر خود را تحویل بگیرند. در واقع نخستین سری از خودروهای وارداتی از هفته آینده به مشتریان تحویل داده می‌شود.

بیشتر بخوانید ...   نیسان وانت اکستند با طراحی جدید کابین داخلی روانه بازار می‌شود

زمان تحویل هیوندا النتراهای وارداتی مشخص شد

سخنگوی وزارت صنعت، معدن و تجارت در ادامه گفته‌های خود با اعلام اینکه عرضه خودروهای وارداتی بر اساس برنامه در حال انجام است گفت:

حدود ۳۰۰ دستگاه خودرو هیوندای النترا از هفته آینده به دست مشتریان خواهد رسید. البته عرضه‌های با تعداد بالاتر و مدل‌های متنوع‌تر از خردادماه آغاز خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص زمان تحویل هیوندا النتراهای وارداتی چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.


Source link

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا