هوش مصنوعی

هوش مصنوعی به‌زودی در Google Messages برای شما پیام خواهد نوشت

گوگل از چند وقت پیش درحال کار روی قابلیتی موسوم به Magic Compose برای اپلیکیشن Google Messages بود که می‌تواند با هوش مصنوعی در نوشتن پیام‌ها یا حتی شعر به شما کمک کند. حالا تصاویر و اطلاعات جدیدی از این ویژگی منتشر شده است.

قابلیت هوش مصنوعی در اپلیکیشن پیامک‌ها احتمالاً به‌زودی معرفی می‌شود و ممکن است در کنفرانس توسعه‌دهندگان این شرکت شاهد رونمایی از آن باشیم. وب‌سایت 9to5Google اکنون تصاویری را از این ویژگی منتشر کرده است که با توجه به نام Magic Compose باید تفاوت‌هایی با قابلیت هوش مصنوعی در گوگل داکز و جیمیل داشته باشد.

Magic Compose

با توجه به این تصاویر، زمانی که مشغول ویرایش یک نوشته هستید، با کمک گزینه‌ای شبیه به یک مداد که می‌درخشد، می‌توانید لحن نوشته خود را مثلاً به حالت «رسمی» (Formal) یا «هیجان‌زده» (Excited) تغییر دهید. یکی از این لحن‌ها «ترانه‌ای» (Lyrical) نام دارد و می‌تواند محتوای شما را به چیزی شبیه به یک شعر تبدیل کند.

Magic Compose

Magic Compose می‌تواند به شما پاسخ پیشنهاد کند

اگر برای یک پیامک هیچ پاسخی در ذهن نداشته باشید، Magic Compose می‌تواند با کمک هوش مصنوعی و با توجه به پیام‌های قبلی، پاسخی را به شما پیشنهاد کند. این قابلیت در مقایسه با Smart Reply که درحال‌حاضر در Google Messages وجود دارد، پاسخ‌های مرتبط‌تر و عمیق‌تری ارائه می‌کند.

ویژگی Magic Compose در بخش تنظیمات این اپلیکیشن در صفحه‌ای کنار Smart Reply و Nudges قرار گرفته است. این قابلیت هم مثل بسیاری از قابلیت‌های هوش مصنوعی گوگل با برچسب «آزمایشی» دیده می‌شود. همچنین در پایین صفحه نوشته شده که دسترسی به این ویژگی مستلزم اتصال به اینترنت است.

بیشتر بخوانید ...   متا وب‌سایت هوش مصنوعی تولید تصویر Imagine خود را راه‌اندازی کرد

گوگل درباره این ویژگی می‌گوید: «پیشنهادهای Magic Compose با توجه به هر گفت‌وگو فرق می‌کنند و روی سرورهای گوگل تولید می‌شوند.» با توجه به شرایط فعلیِ این قابلیت که بسیار کامل به‌نظر می‌رسد، احتمالاً زمان زیادی باقی نمانده است تا این امکان جدید را به‌صورت عمومی در اپ Google Messages ببینیم.


Source link

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا