هوش مصنوعی

گوگل قصد دارد هوش مصنوعی Bard را به دستگاه‌های اندرویدی بیاورد

ظاهراً گوگل قصد دارد برای هوش مصنوعی Bard خود یک ویجت اختصاصی طراحی کند تا کاربران گوشی‌ها و تبلت‌های اندروید بتوانند از آن استفاده کنند. با این حال، در صورتی که اطلاعات این گزارش درست باشد، غول موتور جستجو این ویژگی را ابتدا در دسترس گوشی و تبلت‌های پیکسل قرار خواهد داد. با این وجود، کاربران بیشتری به ابزار هوش مصنوعی غول موتور جستجو دسترسی پیدا خواهند کرد.

با توجه به کدهایی که توسط 9to5Google مشاهده شده، ظاهراً گوگل قصد دارد هوش مصنوعی Bard خود را در آینده به‌صورت یک ویجت صفحه اصلی به گوشی‌های اندروید ارائه کند. در این گزارش اشاره شده که این ویجت احتمالاً حداقل در ابتدا به‌طور انحصاری در دسترس گوشی‌های پیکسل گوگل قرار خواهد گرفت.

ویجت اختصاصی هوش مصنوعی Bard برای اندروید

در حال حاضر، مشخص نیست که آیا گوگل Bard را به برنامه جستجو خود اضافه خواهد کرد یا شاهد یک اپلیکیشن مستقل خواهیم بود. همچنین دقیقاً مشخص نیست که این ویجت چه کاری را انجام خواهد داد، اما می‌توان احتمال داد که برای دسترسی سریع‌تر به مکالمه جدید با Bard طراحی شده باشد. همچنین می‌تواند دارای پیام‌های پیشنهادی برای شروع مکالمه باشد.

بیشتر بخوانید ...   اپل احتمالاً روی یک مربی هوش مصنوعی برای ورزش و سلامتی کار می‌کند

در حالی که هم‌اکنون نیز می‌توانید از طریق مرورگر خود، Bard را روی گوشی اندرویدی خود اجرا کنید، غول موتور جستجو هنوز با ادغام ChatGPT با مایکروسافت اج و بینگ فاصله زیادی دارد. اکنون به‌نظر می‌رسد که گوگل در تلاش است تا راه‌های دسترسی به ابزار هوش مصنوعی خود را تقویت کند.

گوگل از زمان معرفی Bard در بهمن‌ماه سال گذشته تاکنون، در جهت توسعه این ابزار گام‌های مهمی برداشته است. در هفته‌های گذشته، هوش مصنوعی Bard به قابلیت‌های جدیدی از جمله کدنویسی و برطرف کردن باگ‌های آن و همچنین حل مسائل ریاضی مجهز شده است. گوگل که تمرکز زیادی روی هوش مصنوعی کرده، ماه گذشته مدیران گوگل اسیستنت را به پروژه Bard منتقل کرده بود.


Source link

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا