هوش مصنوعی

با هوش مصنوعی رایگان Uncrop عکس های خود را ویرایش کنید + ویدیو

استارتاپ Clipdrop از ابزار هوش مصنوعی جدیدی برای ویرایش عکس تحت عنوان Uncrop رونمایی کرده است که با کمک آن می‌توانید نسبت تصویر هر عکس را با گسترش پس‌زمینه آن تغییر دهید. هم‌اکنون می‌توانید این ابزار تحت وب را به‌طور رایگان امتحان کنید.

Uncrop براساس مدل متن به تصویر Stability AI ساخته شده و به کاربران اجازه می‌دهد با بازسازی تصاویر، ابعاد آن‌ها را تنظیم کنند. تنها با چند مرحله ساده، می‌توانید تصویر برش خورده یا ناقص خود را آپلود کنید و Uncrop پس از تجزیه‌و‌تحلیل محتوای درون تصویر، یک نمایش بصری قابل‌قبول از جزئیاتی که می‌تواند در تصویر وجود داشته باشد برای شما ایجاد خواهد کرد.

نحوه ویرایش عکس با هوش مصنوعی Uncrop

در ویدیوی زیر می‌توانید جادوی مدل هوش مصنوعی Uncrop را مشاهده کنید:

در موارد متعددی می‌توان از Uncrop کمک گرفت. این مدل هوش مصنوعی پس از گرفتن عکس‌ها، می‌تواند در زمینه تنظیم مجدد و تغییر ترکیب‌بندی و کادربندی آن‌ها به شما کمک کند تا تصاویر موردنظرتان جذاب‌تر به نظر برسند. Uncrop همچنین می‌تواند اندازه تصاویر را به‌گونه‌ای تغییر دهد که هیچ جزئیات مهمی از بین نرود.

بیشتر بخوانید ...   هوش مصنوعی می‌تواند خواندن و نوشتن را به کودکان بیاموزد

در ادامه می‌توانید چندین تصویر ویرایش‌شده توسط Uncrop را مشاهده کنید.

درحالی‌که Uncrop قابلیت‌های مهم زیادی را به نمایش می‌گذارد، اما مانند اکثر مدل‌های هوش مصنوعی محدودیت‌هایی نیز دارد. به‌عنوان مثال اگر از تصاویری استفاده کنید که محتوای ازدست‌رفته زیادی در آن‌ها وجود دارد، ممکن است نتیجه نهایی چندان دقیق نباشد. همچنین توصیه شده که برای دستیابی به بهترین نتیجه ممکن، کیفیت تصویر اصلی شما تا حد امکان بالا باشد.

علاوه‌براین، Uncrop برای بازسازی اطراف یک تصویر به الگوریتم‌هایی برای تجزیه‌و‌تحلیل پیکسل‌های تصاویر متکی است و دقت آن به پیچیدگی صحنه بستگی دارد و نتایج مختلفی بر این اساس ارائه خواهد شد.

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا