بازی Death Stranding 2 به نقص آزاردهندهای از God of War Ragnarok دامن میزند
جمعی از بازیکنان بازی Death Stranding 2 بهخصوص در دنیای مجازی، با ایجاد میمهایی، خواستار پرت کردن شخصیت Dollman از لبه صخرهها شدهاند. این درخواست، ناشی از یادآوریهای پیدرپی و گاهی آزاردهندهاش در حین انجام بازی است.
این دیالوگها غالباً زمانی موجب آزار بازیکنان میشوند که آنها بهخوبی آگاهند که مثلاً محمولهشان سقوط کرده یا در حال استفاده از تفنگ تکتیرانداز فاقد صداخفهکن هستند. این معضل شباهت زیادی با ناراحتی بازیکنان از ویژگی مشابهی در God of War Ragnarok دارد.
پیشامد مداوم تکرار راهنماییهای NPC نشاندهنده یک روند عمومیتر در بازیهای AAA جدید است؛ جایی که توسعهدهندگان سعی دارند با استفاده از نشانههای بصری و صوتی، مسیر بازیکنان را در جریان گیمپلی روشن کنند. این رویکرد معمولاً حس کاوش و ماجراجویی را تضعیف میکند.
برخلاف نسخه اول Death Stranding که سم بیشتر به تنهایی سفر میکرد، در قسمت دوم او بهندرت از Dollman دور میشود. به همین دلیل، گروهی از طرفداران پیشنهاد کردهاند که توسعهدهندگان باید دکمهای برای خاموش کردن صدای Dollman ارائه دهند یا حداقل از تکرار مکرر یک پیام مشابه در زمان بروز اشتباه جلوگیری کنند.
با وجود مشکل تکرار دیالوگها، شخصیت Dollman همچنان نزد بازیکنان محبوب است و بهعنوان یک همراه دلسوز و دوستانه شناخته میشود که بودن در کنارش تجربهای دلپذیر به ارمغان میآورد.
در گذشته، بازی Death Stranding 2 بهدلیل بهکارگیری کلیشههای بحثبرانگیز مربوط به زنان با انتقادات منفی مواجه شده بود. همچنین، یک باگ عمده در عملکرد بازی باعث ایجاد مشکلاتی در اجرا شده بود؛ بهطوریکه موجب داغ شدن بیش از حد کنسولهای PS5 و کرش کردن بازی میشد.