جزئیات اولین آپدیت هوش مصنوعی Copilot اعلام شد؛ بهبود جلسات کاری تیمز
مایکروسافت از چندین تغییر جدید برای Copilot رونمایی کرد که باعث تعامل و مشارکت بیشتر این چت بات هوش مصنوعی، به ویژه در جلسات Teams می شود. نقش Copilot به عنوان یک کمک کننده سازمانی با وجود این تغییرات که در ادامه به آن ها اشاره می کنیم، در برنامه های آفیس مانند Teams، پاورپوینت و Outlook افزایش پیدا می کند.
به طور کلی مایکروسافت با اولین آپدیت Copilot انعطاف پذیری بیشتری به خروجی چت بات اضافه کرده است تا کاربران بتوانند نتایج ارائه شده را با دستورالعمل هایی تغییر دهند و قالب بندی و سبک آن را مطابق با میل شخصی خود در بیاورند.
بهبود عملکرد تیمز با Copliot
مایکروسافت همچنین برای نحوه عملکرد Copilot در Teams نیز تغییراتی را معرفی کرده که سال آینده اعمال می شوند. با وجود این تغییرات، Copilot می تواند از جلسات شما یادداشت برداری کند و آن ها را با سایر شرکت کنندگان به اشتراک بگذارد. همچنین با دستوراتی از جمله «quote» می توان یادداشت ها را برای یک شخص خاص ارسال کرد.
عملکرد Copilot در برنامه های آفیس نیز به شیوه های متنوعی تغییر پیدا خواهد کرد. برای مثال، به زودی Copilot می تواند به کاربران Word نسخه های اصلاح شده اسناد خود را ارائه کند.
Copilot در تیمز حضور فعال تری دارد.
در نهایت، مایکروسافت همچنین از چند بسته جدید برای Copilot رونمایی کرده است. در بسته اول با نام Copilot for Dynamics 365، چت بات پاسخ های سریعی برای تکنسین های میدانی ارائه می کند و بسته دوم با نام Copilot for Service که اوایل سال 2024 منتشر خواهد شد، برای ارائه پشتیبانی در نظر گرفته شده است.
بسته نهایی با نام Copilot for Sales که سه ماهه اول سال 2024 عرضه می شود، مانند دو مورد دیگر به عنوان سرویسی برای دسترسی به اطلاعات، با تمرکز ویژه روی خلاصه تولیدشده توسط هوش مصنوعی از جلسات که شامل جزئیات مشتریان می شود، معرفی شده است.
مایکروسافت در کنفرانس روز گذشته خود همچنین از اولین تراشه های خود با تمرکز روی هوش مصنوعی رونمایی کرد.