نرم افزار و برنامه ها

گوگل از ویژگی‌های جدید سیستم عامل Wear OS 4 رونمایی کرد

گوگل در وبلاگ خود از ویژگی‌های جدیدترین سیستم عامل مخصوص ساعت‌های هوشمند خود، یعنی Wear OS 4 رونمایی کرد.

طبق توضیحات گوگل، Wear O‌S 4 نسبت به نسخه قبلی خود، دارای بهبودهای قابل توجهی در زمینه طول عمر باتری خواهد بود. همچنین قابلیت پشتیبان‌گیری از داده‌های کاربر را برای امنیت بیشتر ارائه می‌کند. انتظار می‌رود تا این سیستم عامل که هنوز تاریخ انتشار آن اعلام نشده، ابتدا روی ساعت‌های گوگل پیکسل 2 و سری گلکسی واچ 6 عرضه شود.

غول موتور جستجو همچنین توضیح می‌دهد که در این سیستم عامل به لطف کنترل‌های جدید برنامه Google Home، کاربران می‌توانند تعامل بیشتری با محصولات هوشمند خانه خود داشته باشند. همچنین از اواخر امسال، کاربران Wear OS 4 از طریق ساعت خود به جیمیل و Google Calendar دسترسی خواهند داشت تا بتوانند به ایمیل‌ها خود پاسخ دهند و برنامه‌ریزی‌های خود را بررسی کنند.

تغییرات برنامه‌های Wear OS 4

علاوه بر موارد اشاره شده، زمانی که متا اولین نسخه واتس‌اپ برای ساعت‌های هوشمند را در هفته‌های آینده منتشر کند، کاربران قادر خواهند بود تا از طریق دستگاه‌های خود مکالمه جدیدی را آغاز کنند، به پیام‌های خود به‌صورت صوتی پاسخ دهند و تماس‌های دریافتی را بدون نیاز به گوشی پاسخ دهند.

بیشتر بخوانید ...   بهترین روش ساخت اکانت تلگرام با شماره مجازی

یکی از ویژگی‌های مهم ساعت‌های هوشمند، ویجت‌ها هستند که می‌توانند اطلاعات موردنیاز کاربران را در سریع‌ترین زمان ممکن در اختیار آن‌ها قرار دهند. با Wear OS 4، سه ویجت جدید برای اسپاتیفای ارائه خواهد شد که از طریق آن‌ها می‌تواند قسمت‌های جدید پادکست‌های موردعلاقه خود را پخش کرد، آهنگ‌های محبوب را پیدا کرد و همچنین به آهنگ‌های پیشنهادی برنامه دسترسی داشت.

همچنین ویجت جدیدی برای برنامه Peloton وجود دارد که در آن می‌توانید تمرینات خود را دنبال کنید و به اهداف تناسب اندام خود برسید.

گوگل همچنین با همکاری سامسونگ ویژگی Watch Face Format را راه‌اندازی کرده است که با وجود آن، توسعه‌دهندگان و طراحان می‌توانند به‌راحتی برای Wear OS 4 واچ‌فیس‌های با کیفیت و کم مصرفی ایجاد کنند.


Source link

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا