نرم افزار و برنامه ها

کد تخفیف دیجی کالا جت؛ تا 50 درصد کمتر پرداخت کنید، سریع تر تحویل بگیرید

خرید محصولات سوپرمارکتی به‌صورت آنلاین آن هم به همراه کدهای تخفیف متنوع، باعث می‌شود در نهایت خریدی دلچسب و لذت‌بخش را تجربه کنید. در سال‌‌های اخیر و با توجه به استقبال بی‌نظیر مردم از خریدهای اینترنتی، فروشگاه‌ها و مجموعه‌های بسیاری فعالیت خود را به‌صورت غیرحضوری آغاز کردند. دیجی کالا جت، اسنپ مارکت و… نمونه‌‌هایی از این فروشگاه‌ها هستند که می‌توانید محصولات سوپرمارکتی خود را از این مراکز سفارش دهید و در کوتاه‌ترین زمان ممکن سفارش خود را تحویل بگیرید.

دیجی کالا جت

دیجی کالا جت همان‌طور که از نامش پیداست یکی از زیرمجموعه‌های دیجی کالا است که به‌منظور ارسال هرچه سریع‌تر محصولات سوپرمارکتی راه‌‌اندازی شده است. اگر از مشتریان ثابت خریدهای اینترنتی هستید و همچنین دیجی کالا را به عنوان یکی از فروشگاه‌های خوب در زمینه خرید محصولات به صورت آنلاین انتخاب کرده‌اید، پیشنهاد می‌کنیم برای خرید محصولات سوپرمارکتی خود حتما به دیجی کالا جت نیز سر بزنید.

برخی محصولات مثل لبنیات، محصولات پروتئینی و… لازم است در کوتاه‌ترین زمان ممکن و قبل از فاسد شدن به دست مشتریان برسد. دیجی کالا جت یک فروشگاه تازه تاسیس است اما در همین مدت زمان کوتاه نیز توانسته مشتریان زیادی را به خود جذب کند. این مجموعه در حال حاضر در برخی شهرهای بزرگ مثل تهران، شیراز، مشهد، اصفهان، قم و… در حال فعالیت است اما در تلاش است روز به روز شهرهای بیشتری را تحت پوشش قرار دهد.

دسته‌بندی‌های دیجی کالا جت

این مجموعه به منظور افزایش سطح رضایت مشتریانش، محصولات را در دسته‌بندی‌های مختلفی مثل نانوایی، میوه‌فروشی، پروتئین، کافه، لوازم آرایشی و بهداشتی، کالای دیجیتال، پت شاپ و… قرار داده است. با توجه به محصولی که نیاز دارید، می‌توانید دسته‌بندی مناسب را انتخاب کنید تا در کوتاه‌ترین زمان ممکن کالای مورد نظر خود را دریافت کنید. در ادامه برخی از دسته‌بندی‌های این مجموعه را به شما معرفی خواهیم کرد. توجه کنید که کدهای تخفیف معرفی شده به شما در بخش‌های بعدی تنها تا زمان محدودی قابل استفاده هستند. اگر برای استفاده از آن‌ها ارور منقضی بودن کد را دریافت کردید جهت دستیابی به کدهای تخفیف جدیدتر از این فروشگاه و فروشگاه‌های آنلاین دیگر به وبسایت موپُن مراجعه کنید.

دیجی‌کالا جت چه خدماتی برای زندگی مدرن ارائه می‌دهد؟ - اتاق خبر دیجی‌کالا

سرویس میوه و سبزیجات دیجی کالا جت

یکی دیگر از دسته‌بندی‌های پرطرفدار در دیجی کالا جت، دسته‌بندی میوه و سبزیجات است. کافیست در ابتدا آدرس خود را وارد کنید. سپس دسته‌بندی میوه و سبزیجات را انتخاب نمایید تا لیست فروشگاه‌های اطراف به شما نشان داده شود.

محصول مورد نیاز خود را انتخاب کنید و به سبد خریدتان اضافه کنید. قبل از پرداخت هزینه محصولات، از کدهای تخفیف این بخش استفاده کنید تا در نهایت خریدی اقتصادی‌تر را تجربه نمایید. در ادامه برخی از کدهای تخفیف پرطرفدار این بخش از دیجی کالا جت را به شما معرفی خواهیم کرد.

کد تخفیف میوه دیجی کالا جت MOPONM7

  • تخفیف 30 هزار تومانی
  • حداقل خرید 150 هزار تومان
  • روی محصولات تخفیف کهکشانی اعمال نمی‌شود

کد تخفیف میوه و سبزیجات دیجی جت TAPSIM48

  • تخفیف 40 هزار تومانی
  • حداقل خرید 200 هزار تومان
  • روی محصولات تخفیف کهکشانی اعمال نمی‌شود

سرویس نان دیجی جت

لذت خوردن نان داغ اول صبح، باعث افزایش انرژیِ شما در طول روز خواهد شد. با استفاده از دیجی کالا جت می‌توانید از نزدیک‌ترین نانوایی محل خود، تازه‌ترین و داغ‌ترین نان‌ها را سفارش و درب منزل تحویل بگیرید. این امکان به ویژه برای کسانی که امکان بیرون رفتن از منزل را ندارند بسیار کاربردی خواهد بود.

از آن‌ جایی که دیجی کالا جت همواره در تلاش است تا از طریق روش‌های مختلف، سطح رضایت مشتریان خود را افزایش دهد، تخفیف‌های متنوعی را در اختیار کاربرانش قرار داده است. کاربران با استفاده از این تخفیف‌ها می‌توانند محصولات مورد نیاز خود را با پرداخت هزینه کمتر تهیه کنند. در ادامه برخی از کدهای تخفیف نانوایی دیجی کالا جت را به شما معرفی خواهیم کرد.

کد تخفیف نان دیجی کالا جت L2NB

  • تخفیف 10 هزار تومانی
  • حداقل خرید 20 هزار تومان
  • مخصوص خرید اول از بخش نان

کد تخفیف نان دیجی جت BN3L

  • تخفیف 8 هزار تومانی
  • حداقل خرید 30 هزار تومان

سرویس شیرینی دیجی کالا جت

به عنوان آخرین بخش از دیجی کالا جت می‌خواهیم بخش شیرینی را به شما معرفی کنیم. در این بخش نیز می‌توانید تازه‌ترین و خوشمزه‌ترین کیک و شیرینی‌ها را طبق سلیقه درخواست خود از نزدیک‌ترین قنادی‌ها سفارش دهید.

دسته‌بندی‌های متعدد دیجی کالا جت باعث شده تا کاربران زیادی بتوانند محصولات مورد نیاز خود را از این مجموعه تهیه کنند و در نهایت از خریدهای خود رضایت کافی داشته باشند. برای کاهش هزینه‌های شما در هنگام خرید از این دسته‌بندیف می‌توانید از کدهای تخفیف که در ادامه به شما معرفی کردیم نیز استفاده کنید.

کد تخفیف شیرینی دیجی جت MOPONSH8

  • تخفیف 40 هزار تومانی
  • حداقل خرید 200 هزار تومان
  • روی محصولات تخفیف کهکشانی اعمال نمی‌شود

کد تخفیف شیرینی و آجیل دیجی کالا جت B5KG

  • تخفیف 50 هزار تومانی
  • حداقل خرید 100 هزار تومان
  • روی محصولات تخفیف کهکشانی اعمال نمی‌شود
  • مخصوص خرید اول از بخش شیرینی و آجیل

اسنپ اکسپرس

علاوه‌بر دیجی کالا جت، اسنپ اکسپرس نیز سال‌هاست در زمینه فروش محصولات سوپرمارکتی فعالیت خود را آغاز کرده است. اسنپ اکسپرس یکی از زیرمجموعه‌های اسنپ است که این مجموعه نیز به‌منظور افزایش راحتی هرچه بیشتر کاربران راه‌اندازی شده است.

از طریق اسنپ اکسپرس نیز همانند دیجی کالا جت می‌توانید محصولات سوپرمارکتی مورد نیاز خود را تنها با چند کلیک تهیه کنید. این مجموعه برای افزایش سطح رضایت مشتریان و همچنین برای بالا رفتن میزان فروش و سود مجموعه خود، کدهای تخفیف متنوعی را روی محصولاتش ارائه داده است.

کد تخفیف اسنپ اکسپرس؛ تا 80 درصد صرفه جویی در هزینه ها | خبرگزاری فارس

با استفاده از تخفیف اسنپ اکسپرس می‌توانید در هزینه‌های خود صرفه‌جویی کنید و در نهایت خریدی اقتصادی را تجربه نمایید. برای دریافت انواع کدهای تخفیف اسنپ اکسپرس، دیجی کالا جت و… کافیست به وب‌سایت یا اپلیکیشن موپُن مراجعه کنید. موپُن مجموعه‌ای است که سال‌ها در حوزه جمع‌آوری و ارائه کد تخفیف فروشگاه‌ها و مجموعه‌های آنلاین ایرانی فعالیت می‌کند. با مراجعه به این پلتفرم می‌توانید نام فروشگاه یا برند مورد نظر خود را در نوار جست‌وجو سرچ کنید و یا از دسته‌بندی‌های موجود در سایت موپُن کمک بگیرید. با این کار در کوتاه‌ترین زمان ممکن کد تخفیف مورد نظر خود را با شرایط مناسب پیدا خواهید کرد.

جمع‌بندی

در سال‌های اخیر و با توجه به افزایش قیمت کالاها در کشور، افراد سعی می‌کنند محصولات مورد نیاز خود را با پرداخت هزینه کمتر و به همراه تخفیف دریافت کنند. در این میان فروشگاه‌های آنلاین با ارائه کدهای تخفیف خلاقانه و هیجان‌انگیز توانسته‌اند روز به روز به محبوبیت خود بیفزایند. اگر قصد خرید آنلاین دارید، پیشنهاد می‌کنیم برای خرید محصولات رومزه و سوپرمارکتی خود، از فروشگاه‌های آنلاین و معتبر دیجی کالا جت، اسنپ اکسپرس و… غافل نشوید.

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا