نرم افزار و برنامه ها

مایکروسافت برنامه Phone Link ویندوز 11 را به کاربران آیفون ارائه می‌دهد

مایکروسافت پس از انجام یک آزمایش محدود برای استفاده از iMessage در ویندوز، اکنون برنامه Phone Link ویندوز 11 خود را در دسترس کاربران آیفون قرار داده است. این برنامه که نام آن سال گذشته از Your Phone به Phone Link تغییر پیدا کرد، به کاربران اجازه می‌دهد تا تماس‌ها، پیام‌ها و مخاطبین خود را با رایانه شخصی همگام سازی کنند، بنابراین اکنون می‌توانید بدون نیاز به گوشی، از رایانه شخصی ویندوز 11 خود برای برقراری تماس و ارسال یا دریافت پیام از طریق آیفون استفاده کنید.

با این حال، همانطور که XDA-developers اشاره می‌کند، این ویژگی هنوز در دسترس تمام کاربران قرار نگرفته است. مایکروسافت که از سال 2015، Phone Link را به اشکال مختلف در دسترس گوشی‌های اندرویدی قرار داده بود، انتظار دارد تا اواسط ماه مه پشتیبانی از iOS را نیز برای تمام کاربران ویندوز 11 فراهم کند.

نحوه اتصال آیفون به ویندوز 11

اگر چنین ویژگی را دریافت کرده‌اید و قصد امتحان آن را دارید، ابتدا آخرین نسخه Phone Link را از استور مایکروسافت در ویندوز 11 دریافت کنید و سپس کد QR آن را روی آیفون خود اسکن کنید دو دستگاه به یکدیگر متصل شوند. همچنین پس از اتصال، باید مجوزهای اشتراک‌گذاری مخاطب و نمایش نوتیفیکیشن‌های سیستم از طریق بلوتوث را نیز به برنامه ارائه کنید.

بیشتر بخوانید ...   نقد و بررسی مانیتور سامسونگ Odyssey G9؛ یک تجربه منحصر به فرد

نشریه انگجت به نقل از منابع خود اعلام کرد که این ویژگی هنوز محدودیت‌هایی دارد. به‌عنوان مثال، هنوز نمی‌توان از برنامه Phone Link برای ارسال تصاویر و ویدیو از ویندوز استفاده کرد. همچنین از پیام‌های گروهی نیز پشتیبانی نمی‌کند. علاوه بر این، Phone Link به‌صورت دوره‌ای کار می‌کند، به این معنی که آخرین پیام‌های دریافتی شما زمانی در آن نمایش داده می‌شوند که آیفون خود را یک بار دیگر به رایانه شخصی متصل کنید.

در مجموع، مایکروسافت با برنامه Phone Link قابلیت‌های ابتدایی‌تری را به کاربران iOS
(در مقایسه با اندروید) ارائه کرده است که فقط شامل دسترسی به مخاطبین، برقراری تماس و همچنین ارسال پیامک می‌شود.


Source link

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا