نرم افزار و برنامه ها

تیک تاک ظاهراً در حال ایجاد قابلیت‌های پیام‌رسانی است

هرچند تیک تاک دارای قابلیت‌هایی برای پیام‌رسانی است، اما هیچ‌کس از این برنامه به‌عنوان یک سرویس پیام‌رسان یاد نمی‌کند. بااین‌حال، به‌نظر می‌رسد که این موضوع در آینده تغییر پیدا خواهد کرد، زیرا براساس گزارش‌های جدیدی، ByteDance که تیک‌تاک زیرمجموعه آن است، درحال استخدام کارمندان جدیدی به‌عنوان تیم «TikTok Social» است که ظاهراً وظیفه تبدیل‌کردن این شبکه اجتماعی به یک سیستم پیام‌رسان بسیار قدرتمند را دارند.

در توضیحات این شرکت برای آگهی شغلی مدیر ارشد مهندسی آمده است:

«ما تیم پیام‌رسان تیک تاک هستیم. مأموریت تیم ما ساده‌ترکردن ارتباطات معنادار کاربر از طریق تجربه پیام‌رسانی تیک‌تاک است که هنوز در مراحل اولیه خود قرار دارد.»

همچنین در توضیحات آگهی دیگری برای برنامه‌نویس بک‌اند ارشد گفته شده که این فرد با تیم‌هایی از سراسر کشورها همکاری خواهد کرد تا «یک رویکرد اجتماعی متمایز مانند پیام‌رسانی» ارائه کند.

یکی از نمایندگان تیک تا‌ک به نشریه Axios که اولین گزارش مربوط به ارائه قابلیت‌های پیام‌رسانی در این برنامه را منتشر کرده بود، گفت:

«هسته اصلی مدل کسب‌و‌کار تیک تاک همیشه ارائه یک کانال سرگرمی بوده است و باقی می‌ماند، حتی زمانی که ویژگی‌های جدیدی را برای بهبود تجربه کاربر آزمایش می‌کنیم.»

تیک تاک به دنبال ارائه قابلیت‌های پیام‌رسانی

با وجود این توضیحات، به نظر می‌رسد درحالی‌که سایر شرکت‌های صنعت فناوری فید الگوریتمی، ابزارها و ویدیوهای عمودی تیک تاک را دنبال می‌کنند، این شرکت قصد دارد ویژگی‌های پیام‌رسانی مانند برنامه‌های دیگر را به پلتفرم خود اضافه کند.

تیک تاک ظاهراً به‌طور هم‌زمان درحال پیشرفت در زمینه‌های مختلفی است. درحال‌حاضر، این شرکت درحال آزمایش یک برنامه اختصاصی برای موسیقی است، سعی دارد تا گزینه‌های خرید بیشتری را به پلتفرم خود اضافه کند و از پادکست‌ها نیز استقبال می‌کند. حتی اخیراً از قابلیت انتشار پست‌های متنی تیک تاک نیز رونمایی شده بود.

اخیراً همچنین استفاده از اپلیکیشن تیک‌تاک برای کاربران ایرانی با استفاده از فیلترشکن امکان‌پذیر شده است.

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا