نرم افزار و برنامه ها

توییتر حالا به افراد دارای تیک آبی تبلیغات کمتری نشان می‌دهد

توییتر ویژگی‌های جدیدی برای مشترکین سرویس آبی خود ارائه کرده است که از جمله آن‌ها می‌توان به نمایش 50 درصد تبلیغات کمتر در مقایسه با کاربران عادی اشاره کرد.

ایلان ماسک از مدت‌ها قبل قول داده بود که مشترکین سرویس توییتر آبی قابلیتی برای دیدن توییت‌های تبلیغاتی کمتر دریافت خواهند کرد. اکنون این شرکت سرانجام چنین ویژگی را در دسترس کاربران خود قرار داده است که برای توییت‌های نمایش داده شده در صفحات «Following» و «For You» اعمال می‌شود.

توییتر با به‌روزرسانی صفحه مربوط به ویژگی‌های سرویس آبی در وب‌سایت خود، درباره این ویژگی جدید نوشت:

«همانطور که صفحه را اسکرول می‌کنید، تقریباً دو برابر توییت عادی بیشتری می‌بینید که بین توییت‌های حمایت‌شده یا تبلیغات قرار دارند. ممکن است مواقعی وجود داشته باشد که توییت‌های عادی کمتر یا بیشتری بین تبلیغات قرار گرفته باشند.»

توییتر همچنین توضیح داده که این ویژگی جدید برای تبلیغات قابل نمایش در پروفایل کاربران، پاسخ‌ها، حساب‌های تبلیغاتی و ترندها و رویدادهای تبلیغ شده در صفحه اکسپلور اعمال نمی‌شود. نکته قابل توجه دیگر اینکه این ویژگی فقط برای مشترکینی فعال خواهد شد که درخواست آن‌ها بررسی شده و علامت تأیید آبی را دریافت کرده باشند.

اولویت با مشترکین توییتر بلو است!

علاوه بر ویژگی مربوط به تبلیغات، توییتر قابلیت دیگری را برای مشترکین سرویس آبی فعال کرده که در صفحه مربوط به پاسخ‌ها، توییت آن‌ها با اولویت بیشتری به سایر کاربران نمایش داده شود.

از زمان تصاحب تو‌ییتر توسط ایلان ماسک، اتفاقات عجیب زیادی در این شرکت و شبکه اجتماعی رخ داده است. ماه گذشته این شرکت رسماً احراز هویت دومرحله‌ای خود را به یک ویژگی پولی تبدیل کرد تا کاربران برای دریافت پیامک مربوط به آن مجبور به پرداخت هزینه شوند. پس از آن نیز تو‌ییتر اعلام کرد که از 1 آوریل (12 فروردین) قصد دارد تیک‌هایی آبی قدیمی را از پروفایل کاربران حذف خواهد کرد. تصمیمی که ظاهراً در حال حاضر فقط برای اکانت نیویورک تایمز اعمال شده است. اخیراً نیز ماسک در یک تصمیم عجیب، لوگوی دوج کوین را به لوگوی نسخه وب توییتر جایگزین کرد تا شاهد افزایش 22 درصدی ارزش این رمزارز باشیم.




Source link

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا