نرم افزار و برنامه ها

اینستاگرام از قابلیت‌های جدیدی برای بخش Reels پرده برداشت

اینستاگرام امروز از چند قابلیت جدید برای بخش Reels رونمایی کرد تا رقابت با تیک‌تاک را افزایش دهد. این قابلیت‌ها شامل روش‌های جدید ویرایش ویدیو و پیداکردن محتواهای داغ هستند و می‌خواهند به افزایش جذابیت این بخش کمک کنند.

بزرگ‌ترین تغییر در بخش ریلز اینستاگرام به بحث ویرایش ویدیو مربوط می‌شود. کاربران اکنون می‌توانند ویدیوهای خود را دستکاری کنند و در همان صفحه به آن صدا، استیکر و متن اضافه کنند. تصاویری که از این ویژگی جدید منتشر شده‌اند، امکانی برای ویرایش خط زمانی ویدیوها را نشان می‌دهند که شبیه به قابلیتی در تیک‌تاک است.

یکی از ویژگی‌های تیک‌تاک که باعث شد پلتفرم جذابی برای تولید محتوا باشد، دسترسی سریع به ترندها و چالش‌ها بود تا تولیدکنندگان محتوا بتوانند محتوایی شبیه آن‌ها را تولید کنند. حالا اینستاگرام هم به روشی تازه برای یافتن این ویدیوها مجهز شده است. کاربران اکنون به صفحه جدیدی دسترسی پیدا می‌کنند که هشتگ‌ها و آهنگ‌های داغ در اینستاگرام را نشان می‌دهد.

اینستاگرام در پی جذب تولیدکنندگان محتوا برای بخش Reels است

به‌علاوه، می‌توان دید که چه تعداد ویدیو از یک آهنگ خاص استفاده کرده‌اند و البته این امکان برای کاربران فراهم شده است تا آهنگ ویدیوها را برای استفاده‌های بعدی خود ذخیره کرده یا آن‌ها را به‌طور مستقیم به ویدیوهای خود اضافه کنند.

بیشتر بخوانید ...   5 روش برای چک کردن سلامت هارد دیسک در ویندوز

در این آپدیت از ابزارهایی برای تحلیل عملکرد محتواها و تعامل با مخاطبان هم رونمایی شده است. یکی از این ابزارهای تحلیلی نشان می‌دهد که کاربران مجموعاً چقدر زمان را صرف تماشای یک Reel کرده‌اند. این اطلاعات شامل بازپخش‌ها و میانگین زمان تماشای محتواها می‌شود. همچنین اگر کاربری شما را از طریق یک ویدیوی Reel دنبال کند، این موضوع به اطلاعتان خواهد رسید.

اینستاگرام و تیک‌تاک همواره با چالش جلب رضایت تولیدکنندگان محتوا در بحث درآمدزایی روبه‌رو بوده‌اند. یکی از راهکارها برای حل این مشکل، ارائه قابلیت حمایت مالی از سمت طرفداران بود که توسط هر دو پلتفرم اجرا شد. حالا در به‌روزرسانی‌های امروز اینستاگرام ویژگی جدیدی به این شبکه اجتماعی اضافه شده است که به تولیدکنندگان محتوا اجازه می‌دهد تا ببینند کدام کاربران از آن‌ها حمایت مالی کرده‌اند تا شاید به‌نحوی بتوانند از آن‌ها سپاس‌گزاری کنند.




Source link

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا