نرم افزار و برنامه ها

اپل +TV احتمالاً در بریتانیا و آمریکا اشتراکی ارزان‌تر با تبلیغات عرضه می‌کند


مدت‌هاست شایعه شده اپل درحال مذاکره با آژانس‌های تبلیغاتی مختلف است تا سطحی از تبلیغات را به سرویس +Apple TV خود بیاورد. بااینکه این سرویس درحال‌حاضر بدون آگهی است، شاید استراتژی اپل حداقل در بریتانیا و ایالات متحده تغییر کند.

به گزارش «تلگراف»، اپل با هیئت تحقیقات مخاطبان پخش‌کنندگان بریتانیا (BARB) گفتگو کرده است. گفته می‌شود که مدیران اپل با این گروه ملاقات کرده‌اند تا تکنیک‌های جمع‌آوری اطلاعات موردنیاز برای نظارت بر نتایج تبلیغات را بررسی کنند.

درحال‌حاضر، BARB آمار تماشای چهار شبکه اصلی در بریتانیا را ارائه می‌دهد: BBC ،ITV ،Channel 4 و Sky. این سازمان همچنین آمار تماشای برنامه‌های +Apple TV را به اپل ارائه می‌دهد.

در آخرین جلسه‌ای که اپل با این گروه داشته است، آن‌ها ظاهراً دارند برای ارائه اشتراکی حاوی تبلیغات برای +Apple TV آماده می‌شوند؛ البته جلسات مشابهی با سازمان‌های رتبه‌بندی آمریکایی نیز در سال 2022 وجود داشت، اما نتایج خاصی نداشته است.

اپل تی وی پلاس

سابقه اپل در نمایش تبلیغات در سرویس +Apple TV

اپل قبلاً تبلیغات محدودی در سرویس خود نمایش داده بود اما این تبلیغات تاکنون محدود به رویدادهای ورزشی زنده بود؛ برای مثال، سال گذشته حتی برای دارندگان Season Pass، هم تبلیغات مسابقات لیگ برتر فوتبال گنجانده شده بود.

همچنین گفته می‌شود اپل پس از صرف 20 میلیارد دلار برای برنامه‌های تی‌وی پلاس، اکنون هزینه‌هایش را در این سرویس کاهش می‌دهد. سرویس‌های استریم دیگر، ازجمله دیزنی پلاس و نتفلیکس، با اشتراک‌های کم‌هزینه‌تری که تبلیغات جذب دارند، مشترکین بیشتری جذب کرده‌اند.

اپل اخیراً مدیر تبلیغاتی اسبق NBCUniversal را استخدام کرده تا به تیمی از مدیران متخصص در زمینه تبلیغات ویدیویی این شرکت بپیوندد. به نظر می‌رسد اپل سرانجام در کنار اشتراک فعلی که بدون تبلیغ است، سرویس +Apple TV را با اشتراکی ارزان اما همراه تبلیغات ارائه خواهد کرد.

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا