نرم افزار و برنامه ها

اپ‌استور در iOS 17 به کاربران مدت‌زمان مورد‌نیاز برای دانلود یک برنامه را اطلاع می‌دهد

کاربران سیستم‌عامل iOS 17 می‌توانند تغییری کوچک اما کاربردی در اختیار داشته باشند: اپ‌استور به آن‌ها می‌گوید دانلود یک برنامه پس از شروع چقدر طول می‌کشد.

هنگامی که کاربر دکمه دریافت را می‌زند و نماد دایره‌ای‌شکل دانلود ظاهر می‌شود، مدت ‌مان باقی‌مانده برای تکمیل دانلود بر حسب دقیقه و ثانیه در کنار آن نمایش داده می‌شود. البته اگر دانلود برنامه خیلی کوتاه باشد، زمان برای کاربر نمایش داده نخواهد شد.

تغییری کوچک اما کاربردی در iOS 17

بدیهی است مدت‌زمانی که طول می‌کشد تا یک برنامه خاص در اپ‌استور دانلود شود، به سرعت اینترنت کاربر و حجم فایل برنامه بستگی دارد. این قابلیت کاربردی و ساده به کاربران کمک می‌کند متوجه شوند چقدر زمان طول می‌کشد تا برنامه‌ای دانلود شود.

همان‌طور که گفته شد، به‌محض اینکه کاربر روی دکمه دریافت اپلیکیشن ضربه بزند، روند دانلود برنامه آغاز شده و مدت‌زمان بارگیری هم برای وی نمایش داده می‌شود.

بیشتر بخوانید ...   ایلان ماسک اذعان کرد: ایکس شاید شکست بخورد

سیستم‌عامل iOS 17 همراه با تغییراتی از سوی اپل معرفی شده است و با بهبودهایی که در اختیار کاربران قرار می‌دهد، می‌تواند توجه آن‌ها را به خود جلب کند. برای مثال، همین قابلیت که مدت‌زمان بارگیری برنامه‌های اپ استور را نشان می‌دهد، می‌تواند از نظر ذهنی آرامشی در ذهن کاربر ایجاد کند تا بداند چقدر طول می‌کشد تا یک اپلیکیشن را دریافت کند.

همان‌طور که گفته شد، اگر برنامه خیلی سبک یا سرعت اینترنت بالا باشد و برنامه در زمان خیلی کوتاه دانلود شود، دیگر مدت‌زمان دانلود آن برای وی نمایش داده نخواهد شد.

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا