نرم افزار و برنامه ها

ایموجی‌های متحرک احتمالاً به‌زودی به واتس‌اپ اضافه خواهند شد

واتس‌اپ از جمله بهترین برنامه‌های پیام‌رسان جهان محسوب می‌شود که ویژگی‌های امنیتی عالی و روش‌های مختلفی برای ارتباط با یکدیگر به کاربران خود ارائه می‌کند. اکنون ظاهراً متا قصد دارد تا ویژگی‌های دیگری از پیام‌رسان خود را بهبود دهد، زیرا گفته می‌شود که این شرکت درحال توسعه ایموجی‌های متحرک برای واتس‌‌اپ است.

وب‌سایت WABetaInfo که تمام اخبار مربوط به این برنامه را پوشش می‌دهد، در گزارش جدید خود که براساس نسخه بتا جدید واتس‌اپ برای دسکتاپ شکل گرفته، ادعا کرده که این شرکت درحال کار روی ایموجی‌های متحرک است که احتمالاً در به‌روزرسانی‌های آینده برای اولین‌بار آن‌ها را به نمایش خواهد گذاشت.

نحوه نمایش ایموجی‌های متحرک در واتس‌اپ

WABetaInfo همچنین تصویری کوچکی از نحوه نمایش ایموجی متحرک در واتس‌اپ نیز ارائه کرده است. درحال‌حاضر، ظاهراً ایموجی‌های متحرک به‌صورت پیش‌فرض ارسال می‌شوند و کاربران هیچ کنترلی روی آن نخواهند داشت. در این گزارش همچنین گفته شده که متا برای توسعه این ایموجی‌ها از فرمت Lottie می‌کند.

درحالی‌که این ویژگی از مدت‌ها قبل وجود داشته و بسیاری از برنامه‌های پیام‌رسان رقیب مانند تلگرام، ایموجی‌های متحرک را به کاربران خود ارائه کرده‌اند، واتس‌اپ در توسعه آن‌ها بسیار آهسته عمل کرده است. هرچند این ویژگی تفاوت کوچکی در تجربه کلی پیام‌رسان ایجاد می‌کند، اما اگر واتس‌اپ آن را به‌درستی اجرا کند، تأثیر زیادی در ارتباط کاربران با یکدیگر خواهد داشت.

درنهایت، WABetaInfo توضیح می‌دهد که این ویژگی احتمالاً در به‌روزرسانی‌های آینده نسخه بتا دسکتاپ اپلیکیشن واتس‌اپ ارائه خواهد شد و همچنین در دسترس کاربران اندروید و iOS نیز قرار خواهد گرفت. بااین‌حال، درحال‌حاضر با توجه به اینکه واتس‌اپ هنوز به‌طور رسمی به آن اشاره نکرده است، باید منتظر گزارش‌ها و اخبار بیشتری باشیم.

در چند روز گذشته، گزارش‌های مختلفی درباره قابلیت‌های آینده این پلتفرم منتشر شده است. در یکی از آن‌ها گفته شده بود که واتس‌اپ به قابلیت نوشتن توضیحات برای فایل‌های فورواردشده مجهز می‌شود و گزارش دیگر به قابلیت‌های امنیتی جدید این پلتفرم اشاره داشت.


Source link

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا