نرم افزار و برنامه ها

اپل با iOS 17 قصد دارد Control Center آیفون را کاملاً تغییر دهد

به گفته یکی از اعضای انجمن MacRumors که قبل از معرفی آیفون 14 پرو، اطلاعات دقیقی در مورد جزیره داینامیک این دستگاه فاش کرده بود، iOS 17 دارای تغییرات بزرگی در Control Center آیفون خواهد بود.

MacRumors ادعا می‌کند که این منبع ناشناس در ایمیلی توضیح داده که iOS 17 روی بهبود عملکرد و پایداری آیفون متمرکز خواهد بود که نشان می‌دهد Control Center اصلاح‌شده فقط می‌تواند یکی از برجسته‌ترین تغییرات این به‌روزرسانی نرم‌افزاری باشد.

انتظار می‌رود تا اپل iOS 17 را در جریان سخنرانی WWDC 2023 که در تاریخ 5 ژوئن (15خردادماه) برگزار می‌شود، معرفی کند و طبق معمول، اولین نسخه بتا آن در اواخر همان روز برای آزمایش در دسترس توسعه‌دهندگان قرار بگیرد.

تغییرات قابل انتظار Control Center آیفون

در این گزارش هیچ جزئیات خاصی در مورد تغییرات برنامه‌ریزی شده اپل برای Control Center ارائه نشده است. از زمان عرضه iOS 11 در سال 2017، این بخش سیستم عامل کوپرتینویی‌ها تا حد زیادی بدون تغییر باقی مانده است. کاربران از طریق این منو می‌توانند به راحتی به مواردی از جمله کنترل‌های Wi-Fi، بلوتوث، روشنایی نمایشگر و حجم صدا دسترسی پیدا کنند. در آیفون X و دستگاه‌های جدیدتر، صفحه Control Center را می‌توان با کشیدن انگشت از گوشه سمت راست بالای صفحه به پایین باز کرد.

بیشتر بخوانید ...   اسپاتیفای می‌خواهد ویدیوهای کامل را به برنامه خود اضافه کند

Control Center که اولین بار با iOS 7 معرفی شد، امسال 10 ساله می‌شود. براساس شایعات ارائه شده، اپل می‌تواند این بخش را برای کاربران قابل شخصی سازی کند و همچنین طراحی آن را پس از شش سال تغییرات کوچک، تغییر دهد. با این وجود، هنوز مشخص نیست که نسخه جدید Control Center شامل چه تغییراتی می‌شود.

اپل در رویداد WWDC 2022 علاوه بر iOS 17، از جدیدترین سیستم‌عامل‌های iPadOS 17، tvOS 17 و WatchOS 10 و همچنین macOS 14 رونمایی خواهد کرد. این احتمال نیز وجود دارد که در رویداد امسال با چند محصول سخت‌افزاری هم روبه‌رو شویم. اولین هدست واقعیت ترکیبی اپل، تراشه 3 نانومتری M3 و اولین محصولات مجهز به آن، یعنی مک‌بوک پرو و مک‌بوک ایر جدید از جمله محصولات سخت‌افزاری هستند که حضور آن‌ها در این رویداد بعید به نظر نمی‌رسد.


Source link

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا