موبایل

گوگل پیکسل 7a رسما معرفی شد [+قیمت و مشخصات فنی]

گوگل از گوشی گوگل پیکسل 7a رونمایی کرد. مراسم I/O 2023 گوگل با معرفی یک گوشی جدید از این کمپانی آمریکایی درحال برگزاری است.

گوگل پیکسل 7a توسط گوگل در مراسم ویژه I/O 2023 معرفی شد. گوشی اقتصادی جدید سری پیکسل گوگل با‌ عنوان پیکسل 7A در جریان کنفرانس I/O معرفی شد تا غول فناوری جهان بتواند در بازارهای گوشی‌های اقتصادی نیز سهمی قابل قبول دریافت کند. این گوشی در کنار سخت‌افزار مناسب از قیمت مناسبی نیز برخوردار است. در ادامه با مشخصات کامل این گوشی همراه ما باشید.

سرمایه گذاری پرسود و تضمینی دلاری

بیشتر بخوانید: گوگل در اندیشه افزودن گوگل بارد به گوشی‌های پیکسل است

گوگل پیکسل 7a رسما معرفی شد

نگاه ما به Pixel 7a اینطور است که گوگل یک پیکسل ۷ را برداشته و کمی آن را تغییر داده تا ۱۰۰ دلار ارزان‌تر شود. با این حال تجربه اصلی این دستگاه مثلا اقتصادی، از طراحی تا مشخصات آن کاملا یکسان با نمونه پرچمدار است.

در قسمت بیرونی، یک نوار دوربین را می‌بینید که طراحی آشنای پیکسل‌های گوگل را نشان می‌دهد. قاب پشتی حالا پلاستیک براق است و دیگر خبری از شیشه نیست.

در داخل آن از تراشه پرچمدار Tensor G2 گوگل در کنار 8 گیگابایت رم LPDDR5 و 128 گیگابایت حافظه UFS 3.1 استفاده شده است.

گوگل پیکسل 7a رسما معرفی شد

میراث Pixel 6a برای Pixel 7a را می‌توان حاشیه‌های بزرگ اطراف صفحه‌نمایش ۶.۱ اینچی 1080p دانست. البته می‌توانید از ارتقا به رفرش‌ریت ۹۰ هرتز خوشحال باشید. شارژ بی‌سیم قابلیت دیگری است که به نسل جدید سری a پیکسل اضافه شده است.

بیشتر بخوانید ...   لیست قیمت گوشی هواوی امروز 18 تیر 1402 [اقتصادی، میان‌رده و پرچمدار]

سری Pixel گوگل مسلما به داشتن یک دوربین خوب مشهور هستند. این روال با Pixel 7a هم ادامه خواهد داشت. گوگل به جای استفاده مجدد از سنسورهای قدیمی تر، به پیکسل 7a یک سنسور جدید 64 مگاپیکسلی می‌دهد که پشت یک لنز f/1.9 قرار می‌گیرد. این حسگر تصویر پس از ادغام ۴ در ۱ پیکسل می‌تواند تصاویر ۱۶ مگاپیکسلی ارائه کند.

دوربین فوق عریض می‌تواند زاویه دید ۱۲۰ درجه را ارائه کند و در استفاده‌های روزانه مناسب باشد. این زاویه دید کمی بهتر از نسل قبلی است. دوربین سلفی ۱۳ مگاپیکسلی این دستگاه نیز به روز شده و از تشخیص چهره برای باز کردن قفل دستگاه پشتیبانی می‌کند.

با قیمت زیر ۵۰۰ دلار باید گفت که تجربه پیکسل 7a برای کاربرانی که به اندروید خام علاقه دارند و تجربه دوربین گوگل را می‌پسندند، می‌تواند انتخاب کم ریسک باشد. به خصوص که تراشه آن با پیکسل ۷ پرو بسیار گران‌تر یا حتی پیکسل فولد، یکسان است!

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ گوگل پیکسل 7a چیست؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید و اخبار فناوری را با ما دنبال کنید.


Source link

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا