موبایل

گوشی مقاوم نوکیا XR21 رسما معرفی شد [+مشخصات فنی و قیمت]

گوشی مقاوم نوکیا XR21 معرفی شد. غول فنلاندی صنعت موبایل بار دیگر با معرفی یک گوشی مقاوم و باکیفیت خودی نشان داد.

گوشی مقاوم نوکیا XR21 با قیمتی مناسب رسماً توسط HMD Global معرفی شد. نوکیا از سالیان دور تاکنون به ساخت گوشی‌های مقاوم و با کیفیت‌ ساخت بالا مشهور بوده است. حتی بعد از خرید این شرکت توسط مایکروسافت و HMD Global، این برند ماهیت خود را خفظ کرده و گوشی‌های بسیار مقاومی تولید می‌کند.

سرمایه گذاری پرسود و تضمینی دلاری

گوشی Nokia XR21 نیز از این قاعده مستثنی نیست و حتی شاید عنوان مقاوم‌ترین گوشی نوکیا یا جهان را کسب کند زیرا درعین زیبایی و مشخصات قابل قبول، دارای استاندارهای نظامی و مقاومت در برابر آب، خاک و غیره نیز هست. در ادامه با مشخصات و تصاویر گوشی میان‌رده نوکیا همراه تکراتو باشید.

بیشتر بخوانید: بهترین گوشی های نوکیا 2023 ؛ راهنمای خرید گوشی نوکیا در سال 2023

گوشی مقاوم نوکیا XR21 با استانداردهای نظامی معرفی شد

نوکیا به‌تازگی از گوشی Nokia XR1 خود رونمایی کرده است. همان‌طور که از نام این محصول پیداست، با نسل جدید مدل XR20 طرف هستیم که قرار است یک گوشی جان‌سخت با توانایی مقاومت در برابر خطرات مختلف محیطی باشد.

گوشی مقاوم نوکیا XR21 با استانداردهای نظامی معرفی شد

مشخصات فنی و ویژگی‌های گوشی مقاوم نوکیا XR21

محصول جدید و جان‌سخت نوکیا از یک صفحه‌نمایش ال‌سی‌دی ۶.۴۹ اینچی با رزولوشن فول اچ‌دی‌پلاس بهره خواهد برد. این صفحه‌نمایش نرخ رفرش ۱۲۰ هرتزی داشته و حداکثر روشنایی آن به ۵۵۰ نیت خواهد رسید.

نوکیا در این گوشی برای محافظت از صفحه‌نمایش، از لایه گوریلا‌گلس ویکتوس بهره برده و امکان استفاده از صفحه‌نمایش با دستکش و دست خیس را هم فراهم کرده است.

علاوه بر این، در قسمت کناری گوشی نیز شاهد تعبیه حسگر اثر انگشت و دو کلید با قابلیت برنامه‌ریزی هستیم. شاسی نوکیا XR21 از جنس آلومینیوم صد درصد بازیافت شده بوده و استحکام بالای آن باعث کسب استاندارد نظامی MIL-STD 810H برای آن شده است.

بیشتر بخوانید ...   نخستین ویدیو از آیفون 15 اولترا فاش شد [+فیلم]

محصول جدید نوکیا همچنین موفق به کسب استاندارد IP68 برای مقاومت در برابر نفوذ گرد و غبار و رطوبت شده و استاندارد IP69K را نیز کسب کرده است.

گوشی مقاوم نوکیا XR21 با استانداردهای نظامی معرفی شد

دوربین سلفی گوشی جدید نوکیا ۱۶ مگاپیکسلی بوده و درون حفره بالا و وسط صفحه‌نمایش قرار گرفته است.

همچنین ماژول دوربین اصلی این گوشی نیز دوگانه بوده و متشکل از یک حسگر اصلی 64 مگاپیکسلی در کنار یک نمونه 8 مگاپیکسلی فوق‌عریض است. دوربین پشت Nokia ایکس آر 1 همچنین به فلش LED هم مجهز خواهد بود.

گوشی جان‌سخت نوکیا همچنین به تراشه اسنپدراگون ۶۹۵ هم مجهز شده و ۶ گیگ رم و ۱۲۸ گیگ حافظه داخلی دارد. علاوه بر این، یک باتری ۴۸۰۰ میلی‌آمپر‌ساعتی نیز در این گوشی به کار رفته که از شارژ سریع ۳۳ واتی پشتیبانی می‌کند. نوکیا ایکس آر ۲۱ همچنین به‌طور پیش‌فرض به سیستم‌عامل اندروید ۱۲ مجهز خواهد بود.

از دیگر قابلیت‌های این محصول نیز می‌توان به اسپیکرهای استریوی بسیار بلند، جک 3.5 میلیمتری هدفون، درگاه USB-C و پشتیبانی از نسل پنجم شبکه‌های مخابراتی (5G)، وای‌فای و بلوتوث 5.1 اشاره کرد.

گوشی نوکیا XR21 در دو رنگ سبز و مشکی رونمایی شده و در تنها یک نسخه با 6 گیگ رم و 128 گیگ حافظه داخلی با قیمت 625 دلار به بازار عرضه خواهد شد. این محصول از ماه آینده وارد بازار خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ گوشی مقاوم نوکیا XR21 چیست؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.


Source link

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا