موبایل

گوشی ردمی نوت 12 پرو در جیب شلوار یک مرد هندی منفجر شد! + عکس

یکی از گوشی‌های سری ردمی نوت 12 که برای بازار جهانی هم معرفی شده‌، ظاهراً برای صاحب خود دردسر ایجاد کرده‌ است. طبق گزارش‌ها، یک دستگاه ردمی نوت 12 پرو به‌صورت خودبه‌خود منفجر شده است؛ آن هم هنگامی که در جیب شلوار یک مرد هندی قرار داشته و نه در زمان شارژ!

صاحب این ردمی نوت 12 پرو منفجرشده که یک مرد هندی به نام «نوین داهیا» است، گوشی را در جیب خود گذاشته بود. او ابتدا گرمایی را در جیبش احساس می‌کند و بلافاصله گوشی را بیرون می‌آورد. او هیچ‌گونه آسیب جسمی ناشی از این حادثه را گزارش نکرده؛ هرچند توییت حاوی تصاویر گوشی منفجرشده این فرد هندی اکنون حذف شده است. بااین‌وجود برخی نشریات این تصاویر را منتشر کرده‌اند.

انفجار ردمی نوت 12 پرو

ردمی هنوز درباره این حادثه بیانیه‌ای منتشر نکرده است؛ بنابراین دقیقاً مشخص نیست که چه چیزی باعث آتش‌گرفتن و انفجار ردمی نوت 1‌2 پرو شده است. اهمیت این موضوع از آن جهت دوچندان می‌شود که هنگام وقوع حادثه، گوشی در شارژ نبوده است.

بیشتر بخوانید ...   گلکسی Z Fold 5 با طراحی باریک،‌ سبک و مقاوم عرضه می‌شود

ردمی احتمالاً به‌زودی بیانیه رسمی خود در این رابطه را منتشر خواهد کرد؛ زیرا ممکن است گوشی‌های ردمی نوت 12 پرو دیگری نیز وجود داشته باشند که به همین صورت جان کاربران خود را به خطر بیندازند.

این گزارش به‌نوبه‌خود به کاربران یادآوری می‌کند که گوشی‌های هوشمند درصورت داشتن مشکل یا خرابی می‌توانند خطرناک باشند. در چند وقت گذشته گزارش‌های مختلفی درباره منفجرشدن گوشی‌ها منتشر شده است که ازجمله این دستگاه‌ها می‌توان به وان پلاس نورد CE و همچنین ردمی نوت 5 پرو اشاره کرد. حادثه دوم باعث شد تا یک دختر 8 ساله هندی جان خود را از دست بدهد.

بنابراین همیشه به کاربران گوشی‌های موبایل توصیه می‌شود که اقدامات احتیاطی را برای جلوگیری از وقوع حوادث مشابه رعایت کنند. ازجمله توصیه‌هایی که باید آن‌ها را جدی گرفت، می‌توان از عدم شارژ بیش‌ازحد دستگاه یا عدم قراردادن آن‌ها در محیط‌های بسیار گرم یاد کرد.


Source link

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا