موبایل

گوشی ارزانقیمت ریلمی Narzo N53 معرفی شد [+مشخصات و قیمت]

گوشی ارزانقیمت ریلمی Narzo N53 به عنوان سومین گوشی ریلمی با داینامیک آیلند معرفی شد. این گوشی به تراشه یونیساک و باتری 5000 میلی آمپر ساعتی مجهز شده است.

شرکت ریلمی از جدیدترین محصول سری Narzo N به صورت رسمی رونمایی کرد. این گوشی که Realme Narzo N53 نام دارد از مشخصات برتری مانند نمایشگر 90 هرتزی، دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی و باتری 5000 میلی آمپر ساعتی با شارژ 33 واتی برخوردار است.

سرمایه گذاری پرسود و تضمینی دلاری

بیشتر بخوانید:‌‌ ریلمی Narzo N55 با طرح داینامیک آیلند معرفی شد [+قیمت و مشخصات فنی]

قیمت و مشخصات فنی گوشی ارزانقیمت ریلمی Narzo N53

گوشی هوشمند Narzo N53 دارای یک صفحه نمایش 6.74 اینچی LCD با وضوح اچ‌دی‌پلاس و نرخ نوسازی 90 هرتزی است. در بالای این نمایشگر یک بریدگی قطره‌ای شکل به چشم می‌خورد که میزبان دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی است.

علاوه بر این Narzo N53 سومین گوشی ریلمی با داینامیک آیلند (شبیه مینی کپسول) است. این قسمت همانند دو محصول قبلی اطلاعات مربوط به وضعیت باتری، میزان مصرف داده و تعداد گام‌ها را در دو طرف ناچ نشان می‌دهد.

گوشی ارزانقیمت ریلمی Narzo N53

ریلمی این گوشی را به چیپست یونیساک T612 به همراه 4/6 گیگابایت رم و 64/128 گیگابایت حافظه داخلی مجهز کرده که مقدار آن را می‌توان از طریق کارت حافظه میکرو‌اس‌دی افزایش داد. در پنل پشتی گوشی نیز یک دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی در کنار یک فلاش LED و یک دوربین ثانویه قرار گرفته که هنوز کارایی و نوع آن مشخص نیست.

بیشتر بخوانید ...   96 درصد از سود بازار جهانی موبایل به اپل و سامسونگ می‌رسد

ریلمی Narzo N53 از رابط کاربری Realme UI T Edition مبتنی بر سیستم عامل اندروید 13 استفاده می‌کند. انرژی مورد نیاز این گوشی نیز از طریق یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی با شارژ سریع 33 واتی تامین می‌شود. از دیگر ویژگی‌های قابل توجه این دستگاه می‌توان به بلندگوهای استریو، جک هدفون و اسکنر اثر انگشت جانبی اشاره کرد.

ریلمی Narzo N53 در دو رنگ‌ طلایی و مشکی به بازار عرضه خواهد شد. نسخه 4/64 گیگابایتی این گوشی با قیمت 8999 روپیه (معادل 109 دلار) و نسخه 6/128 گیگابایتی به قیمت 10999 روپیه (معادل 133 دلار) به فروش می‌رسد. فروش اولیه این محصول از تاریخ 24 می در وب سایت رسمی ریلمی، آمازون هند و خرده فروشی‌ها آغاز خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره گوشی ارزانقیمت ریلمی Narzo N53 چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: gsmarena


Source link

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا