موبایل

گوشی ارزانقیمت تکنو اسپارک 10 4G رسما معرفی شد [+مشخصات فنی و قیمت]

گوشی ارزانقیمت تکنو اسپارک 10 4G به عنوان جدیدترین عضو خانواده اسپارک 10 تکنو معرفی شده که در کنار سه مدل دیگر گوشی‌های اسپارک 10 قرار می‌گیرد.

گوشی تکنو اسپارک 10 4G از یک نمایشگر 6.6 اینچی IPS LCD با وضوح وضوح HD+ و رفرش ریت 90 هرتزی برخوردار است. دوربین سلفی این محصول 8 مگاپیکسلی بوده و دوربین اصلی هم به سنسور 50 مگاپیکسلی مجهز است. قدرت پردازشی گوشی ارزانقیمت تکنو اسپارک 10 4G از طریق تراشه مدیاتک هلیو جی 37 تأمین خواهد شد. این گوشی هوشمند در دو مدل با حافظه رم 4 یا 8 گیگابایتی به بازار عرضه خواهد شد.

کریپتال گلوبال

بیشتر بخوانید: تکنو اسپارک 10 پرو (Tecno Spark 10 Pro)‌ رسما معرفی شد [+قیمت و مشخصات فنی]

مشخصات و قیمت گوشی ارزانقیمت تکنو اسپارک 10 4G

این گوشی جدید تکنو از قابلیت تشخیص چهره و سنسور اثر انگشت بر روی دکمه پاور برخوردار است. از دیگر قابلیت‌های Spark 10 4G می‌توان به پشتیبانی از دو سیم کارت، پشتیبانی از شبکه اینترنت 4G، بلوتوث 5.0، VoLTE، جی پی اس و جک 3.5 میلی متری صدا اشاره داشت.

بیشتر بخوانید ...   لیست قیمت گوشی سامسونگ امروز 16 فروردین 1402 [اقتصادی، میان‌رده و پرچمدار]

گوشی ارزانقیمت تکنو اسپارک 10 4G

گوشی تکنو Spark 10 4G همچون بسیاری از گوشی‌های هوشمند مقرون به صرفه اندرویدی، به باتری پرظرفیتی مجهز است. این محصول از باتری 5000 میلی آمپر ساعتی استفاده خواهد کرد. این باتری از طریق آداپتور 18 واتی و به‌وسیله درگاه USB type-C شارژ خواهد شد.

جدیدترین تلفن هوشمند تکنو به‌صورت پیش‌فرض از سیزدهمین نسخه اندروید و رابط کاربری HiOS 12 بهره می‌برد. این گوشی صرفاً در یک مدل 128 گیگابایتی ارائه خواهد شد. خوشبختانه Spark 10 4G از کارت حافظه microSD نیز پشتیبانی خواهد کرد.

گوشی ارزانقیمت تکنو اسپارک 10 4G

اسپارک 10 4G قیمت بسیار مقرون به‌صرفه‌ای دارد. این تلفن هوشمند با قیمت 90 دلار روانه بازار فیلیپین شده طبق انتظارات احتمالاً شاهد این گوشی در سایر بازار های آفریقایی و آسیایی نیز خواهیم بود. دستگاه هوشمند Tecno Spark 10 4G در سه رنگ مشکی، آبی و سبز برای کاربران در دسترس خواهد بود.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص گوشی ارزانقیمت تکنو اسپارک 10 4G چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با ما به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با تکراتو دنبال کنید.


Source link

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا