موبایل

گلکسی S23 FE سامسونگ یک قدم به معرفی نزدیک‌تر شد

سامسونگ پس از معرفی گلکسی S21 FE، از نسل جدید آن رونمایی نکرد که همین موضوع گمانه‌زنی‌ها درباره توقف توسعه گوشی‌های FE یا فن ادیشن را در پی داشت. اما حالا تصویری از باتری گلکسی S23 FE افشا شده است که نه‌تنها می‌تواند وجود چنین دستگاهی را تأیید کند، بلکه از معرفی‌اش در آینده نه‌چندان دور حکایت دارد.

براساس تصویر منتشرشده، با یک باتری با شماره مدل EB-BS711ABY روبه‌رو هستیم که با شایعات گذشته درباره شماره مدل خود گوشی هماهنگ است. طبق شایعات، گلکسی S23 FE با شماره مدل SM-S711 از راه می‌رسد.

اگرچه انتشار تصویری از باتری نمی‌تواند تضمین‌کننده معرفی این گوشی هوشمند باشد، اما با اولین مدرک محکم درباره آن روبه‌رو هستیم. باید به این نکته اشاره کنیم که از این تصویر نمی‌توان به ظرفیت باتری پی برد؛ البته طبق شایعات، احتمالاً با یک باتری 4500 میلی‌آمپرساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع 25 واتی روبه‌رو خواهیم شد.

باتری گلکسی S23 FE

گلکسی S23 FE در آینده نزدیک معرفی می‌شود؟

معمولاً افشای اطلاعات مربوط به باتری به‌معنای معرفی دستگاه در آینده نزدیک است. سامسونگ در اواخر ماه ژوئیه (اوایل مردادماه) رویداد گلکسی آنپکد بعدی‌اش را در سئول برگزار می‌کند، بااین‌حال در این مراسم با محصولات زیادی روبه‌رو خواهیم شد.

بیشتر بخوانید ...   مشخصات کامل ردمی نوت 13 پرو و نوت 13 پرو پلاس فاش شد

انتظار داریم در رویداد آنپکد بعدی سامسونگ شاهد رونمایی از گوشی‌های تاشوی گلکسی زد فولد 5 و زد فلیپ 5 به‌همراه ساعت‌های هوشمند سری گلکسی واچ 6 و همچنین تبلت‌های سری گلکسی تب S9 باشیم. با توجه به این موضوع، بعید به‌نظر می‌رسد که گلکسی S23 FE در این رویداد معرفی شود.

این احتمال وجود دارد که قبل یا بعد از رویداد گلکسی آنپکد، سامسونگ با برگزاری یک مراسم کوچک از گلکسی اس 23 اف ای رونمایی کند. طبق شایعات، گوشی آینده سامسونگ به تراشه اگزینوس 2200 مجهز می‌شود و در دو نسخه با 6/8 گیگابایت رم و 128/256 گیگابایت حافظه داخلی از راه می‌رسد.

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا