موبایل

گلکسی A24 سامسونگ معرفی شد؛ مشخصات + قیمت

سامسونگ بدون سروصدا گوشی گلکسی A24 را معرفی کرد. غول فناوری مستقر در کره جنوبی طراحی، گزینه‌های رنگی و مشخصات سخت‌افزاری گوشی ارزان‌قیمت جدید خود را در وب‌سایت خود در ویتنام اعلام کرده است.

مشخصات فنی گلکسی A24

طبق اطلاعات ارائه‌شده توسط سامسونگ، گلکسی A24 دارای نمایشگر 6.5 اینچی سوپرامولد با رزولوشن فول اچ‌دی پلاس است که گواهی‌های مراقبت از چشم را دریافت کرده؛ به این معنی که نور آبی مضر کمتری ساطع می‌کند.

دوربین‌های دستگاه شامل سنسور اصلی 50 مگاپیکسلی با دریچه دیافراگم f/1.8 و لرزشگیر اپتیکال، سنسور 5 مگاپیکسلی فوق‌عریض (f/2.2) و یک سنسور ماکروی 2 مگاپیکسلی (f/2.4) می‌شود. در بالای نمایشگر دستگاه نیز یک دوربین 13 مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.2 برای عکس‌های سلفی و تماس‌های ویدیویی وجود دارد.

وزن این گوشی ارزان 195 گرم و ابعاد آن 162.1 در 77.6 در 8.3 میلی‌متر است. ازجمله ویژگی‌های دیگر آن می‌توان به جک 3.5 میلی‌متری هدفون و حافظه قابل‌ارتقا یاد کرد.

بیشتر بخوانید ...   افزایش تعرفه واردات آیفون ؛ آخرین ترفند انجمن‌ واردکنندگان برای واردات آیفون 14

سامسونگ گلکسی A24 را به یک باتری 5000 میلی‌آمپرساعتی مجهز کرده است. این شرکت تخمین می‌زند که گوشی آن‌ها با یک بار شارژ کامل باید 20 ساعت پخش ویدیو یا حداکثر 21 ساعت استفاده از اینترنت از طریق وای‌فای را به کاربران ارائه کند.

مشخصات گلکسی A24
نمایشگر 6.5 اینچی سوپرامولد
چیپست هلیو G99 مدیاتک
رم 6 یا 8 گیگابایت رم
حافظه داخلی 128 گیگابایت
دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی، 5 مگاپیکسلی فوق‌عریض و ماکرو 2 مگاپیکسلی
دوربین سلفی 13 مگاپیکسلی
باتری 5000 میلی‌آمپر‌ساعتی
سیستم‌عامل احتمالاً اندروید 13
قیمت نامشخص

تنها دو نکته توسط سامسونگ گفته نشده است: نام تراشه و سیستم‌عامل دستگاه. طبق گزارش SamMobile احتمالاً در این دستگاه شاهد چیپست هلیو G99 مدیاتک خواهیم بود. در مورد نسخه سیستم‌عامل اندروید نیز هرچند چیزی توسط سامسونگ اعلام نشده، اما دفترچه راهنمای کاربران آن براساس اندروید 13 است.

سامسونگ همچنین قیمت و زمان عرضه دستگاه خود را نیز اعلام نکرده. در ویتنام ظاهراً گوشی‌های ارزان‌قیمت گلکسی A24 در دو رنگ مشکی و سبز لیمویی و با 6 یا 8 گیگابایت رم و 128 گیگابایت فضای داخلی عرضه می‌شود.


Source link

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین بررسی کنید
نزدیک
دکمه بازگشت به بالا