موبایل

گلکسی زد فولد 5 در رندرهای جدید به نمایش گذاشته شد

سامسونگ احتمالاً امسال زودتر از سال‌های قبل از نسل جدید گوشی‌های تاشو خود رونمایی می‌کند و حالا شاهد انتشار رندرهای یکی از این گوشی‌ها یعنی گلکسی زد فولد 5 هستیم. رندرهای جدید، گوشی آینده سامسونگ را در زوایای مختلف نمایش می‌دهد.

طبق این رندرها، گلکسی زد فولد ۵ از طراحی مشابه با نسل قبلی‌اش بهره می‌برد و شاید حتی در نگاه اول متوجه تفاوت‌های آن‌ها نشوید. اما با کمی توجه، تفاوت‌های آن‌ها ظاهر می‌شود. برای مثال فلاش LED که درون ماژول دوربین اصلی گلکسی زد فولد 4 قرار گرفته، حالا درون ماژول نیست و در سمت راست آن به چشم می‌خورد.

رندرهای گلکسی زد فولد 5

رندر گلکسی زد فولد 5

درحالی‌که طراحی گوشی تاشو آینده سامسونگ تغییر چندانی را تجربه نخواهد کرد، مکانیزم لولای آن متفاوت خواهد بود و احتمالاً با لولای قطره‌ای‌شکل روبه‌رو می‌شویم. این لولای جدید چین‌خوردگی نمایشگر را در زمان بازبودن و فاصله نمایشگرها را هنگام بسته‌بودن کاهش می‌دهد.

منبع رندرهای جدید مدعی شده که گلکسی زد فولد ۵ در حالت باز ابعادی برابر 154.9 در 129.9 در 6.3 میلی‌متر دارد و در حالت بسته ابعاد آن به 154.9 در 67.1 در 13.5 میلی‌متر می‌رسد. به لطف لولای جدید، ضخامت این دستگاه در هنگام بسته‌بودن کمتر از گلکسی زد فولد 4 با ضخامت 14.2 تا 15.8 میلی‌متر است.

گلکسی زد فولد ۵

گلکسی زد فولد 5 به نمایشگر درونی 7.6 اینچی و نمایشگر بیرونی 6.2 اینچی مجهز می‌شود که اگرچه ابعاد آن‌ها تفاوتی با نسل قبلی ندارد، اما به‌خاطر کاهش اندازه کلی، با حاشیه‌های کمتری در اطراف آن‌ها روبه‌رو می‌شویم.

طبق شایعات، نسل بعدی گوشی‌های تاشو سامسونگ در ماه ژوئیه معرفی می‌شوند، بنابراین باید منتظر انتشار گزارش‌ها و شایعات بیشتری درباره آن‌ها در هفته‌های آینده باشیم. در کنار گلکسی Z Fold 5، سامسونگ از گلکسی زد فلیپ 5 هم رونمایی می‌کند که انتظار می‌رود پیشرفت‌های قابل‌توجهی نسبت به نسل کنونی‌اش داشته باشد.


Source link

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا