موبایل

ویدیو تعمیرپذیری گلکسی A35 منتشر شد + ویدیو

سامسونگ ماه گذشته گلکسی A35 را به عنوان همتای پایین رده گلکسی A55 معرفی کرد. حالا کانال یوتیوب PBKreviews ویدیوی تعمیرپذیری گلکسی A35 را منتشر کرده است که نحوه جداسازی و مونتاژ کامل قطعات این دستگاه و همچنین اجزای داخلی آن را نشان می‌دهد.

براساس ویدیو تعمیرپذیری گلکسی A35، برای جداکردن قطعات داخلی گوشی جدید سامسونگ، باید از یک سشوار استفاده کنید تا پنل پشتی شیشه‌ای دستگاه پس از گرم‌شدن باز شود. سپس چندین پیچ وجود دارد که باید تمام آن‌ها را طبق ویدیو باز کنید. پس از آن نیز با کابل‌های زیادی مواجه خواهید شد که باید جدا شوند و پس از آن برد اصلی دستگاه در دسترس شما قرار می‌گیرد.

تعمیرپذیری گلکسی A35

برد اصلی گلکسی A3‌5 شامل اجزایی از جمله سنسور دوربین‌های پشتی دستگاه، خشاب سیم کارت، کارت حافظه و همچنین تراشه اگزینوس 1380 می‌شود. باتری دستگاه نیز دارای یک زبانه کشیدنی است که با وجود آن، به راحتی از دستگاه جدا می‌شود. در نهایت، محفظه بخار دستگاه که از گرم‌‌شدن بیش از اندازه آن جلوگیری می‌کند نمایان می‌شود.

پس از جداکردن تمام قطعات دستگاه، مونتاژ گلکسی‌ A3‌5 شروع می‌شود که در آن دقیقاً تمام مراحل اشاره‌شده به‌صورت معکوس انجام می‌شود. در پایان، گلکسی A35 سامسونگ امتیاز تعمیرپذیری 8.5 از 10 را دریافت می‌کند. بیشترین امتیاز گوشی سامسونگ به دردسترس‌بودن قطعات آن و سهولت تعویض باتری مربوط می‌شود. همچنین به سادگی تعویض نمایشگر و سایر قطعات آن نیز اشاره شده است.

سامسونگ گوشی گلکسی ای 35 را در مدل پایه با 6 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی، با قیمت 380 یورو روانه بازار می‌کند.

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا