موبایل

هواوی میت 60 پرو در تست‌ها از گلکسی S23 اولترا مقاوم‌تر ظاهر شد +ویدیو


از زمانی که گوشی هواوی میت 60 پرو تقریباً بی‌سروصدا معرفی شد، این گوشی با ویژگی‌های خود خیلی‌ها را شگفت‌زده کرده است. در جدیدترین آزمایش، شیشه Kunlun 2 که در نمایشگر این محصول به‌کار رفته، تست مقاومت را پشت‌سر گذاشته است و به‌نظر می‌رسد که حتی از گوریلا گلس ویکتوس شرکت کورنینگ مقاومت بیشتری دارد.

کانال یوتوب PBKReviews با حدود 120 هزار دنبال‌کننده، اخیراً ویدیویی از تست مقاومت هواوی میت 60 پرو را منتشر کرده و به نتایج حیرت‌آوری دست یافته است. این گوشی امسال از شیشه Kunlun 2 استفاده می‌کند که از نسل اول مقاوم‌تر شده است.

در این ویدیو می‌بینیم که میت 60 پرو بارها از جهت‌ها و زاویه‌های مختلف روی بتن انداخته می‌شود اما شیشه نمایشگر آن آسیب خاصی نمی‌بیند. این دستگاه افزون‌ بر افتادن از ارتفاع جیب و سر، تست مقاومت در زیر تایر خودرو و سایش با شن را پشت‌سر می‌گذارد و با موفقیت از این آزمایش‌ها بیرون می‌آید.

شیشه Kunlun 2 در هواوی میت 60 پرو تحسین‌برانگیز است

در پایان این آزمایش‌ها، در کنار خش‌های کوچکی که در گوشه‌های دستگاه ایجاد شد، تنها شیشه درون ماژول دوربین (نه خود لنزها) یک ترک برداشت. PBKReviews می‌گوید با این نتیجه، هواوی میت 60 پرو حتی از گلکسی S23 اولترا که از گوریلا گلس استفاده می‌کند هم مقاوم‌تر است.

این کانال قبلاً گلکسی S23 اولترا را هم آزمایش کرده بود ولی شیشه به‌کار‌رفته در آن گوشی نتوانست با موفقیت آزمایش‌ها را پشت‌سر بگذارد و با ترک‌های زیادی روبه‌رو شد. PBKReviews در انتهای ویدیوی خود می‌گوید که سامسونگ و دیگر تولیدکنندگان گوشی‌ها هم باید به سراغ شیشه Kunlun یا دیگر محصولات مشابه بروند تا مقاومت دستگاه‌های خود را افزایش دهند.

بااین‌حال، مشخص نیست که هواوی قصدی برای عرضه این فناوری به سایر برندها دارد یا خیر. گوشی هواوی میت 60 پرو که چند هفته پیش معرفی شد، به‌خاطر تولید تراشه Kirin 9000s که از 5G پشتیبانی می‌کند هم تعجب خیلی از کارشناسان را برانگیخته بود.

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا