موبایل

نسل بعدی گوشی‌های سامسونگ اوایل مردادماه معرفی می‌شوند

سامسونگ امسال رویداد گلکسی آنپکد دوم خود را زودتر از سال‌های قبل برگزار می‌کند. به گفته این شرکت، رویداد آنپکد بعدی برای اولین‌بار در سئول، کره جنوبی و در اواخر ماه ژوئیه (اوایل مردادماه) برگزار می‌شود.

سامسونگ در بیانیه‌ای که البته ظاهراً درحال‌حاضر از وب‌سایت خود حذف کرده، برگزاری این رویداد را تأیید کرده است. مانند سال‌های گذشته، امسال هم تمرکز کره‌ای‌ها روی نسل جدید گوشی‌های تاشو خود خواهد بود.

گوشی‌های تاشو اهمیت بالایی برای سامسونگ دارند

در بیانیه سامسونگ، رئیس و مدیر بخش کسب‌وکار موبایل این شرکت، یعنی «تی‌ام رو»، گوشی‌های تاشو را آینده این صنعت معرفی کرده است:

«گوشی‌های تاشو فلسفه سامسونگ برای نوآوری را تجسم می‌کنند؛ رویکردی که مرزها را برای شکل‌دهی مجدد تجربه‌ دنیای موبایل جابه‌جا می‌کند. میزبانی رویداد آنپکد در سئول اهمیت بالایی دارد؛ چرا که این شهر درحال تبدیل‌شدن به مرکزی جدید برای نوآوری و فرهنگ و همچنین محصولات تاشو است.»

براساس شایعه‌ای که چند وقت پیش منتشر شد، رویداد آنپکد بعدی سامسونگ در تاریخ 26 ژوئیه (4 مردادماه) برگزار می‌شود. با توجه به اینکه کره‌ای‌ها تاریخ دقیقی برای رویداد خود اعلام نکرده‌اند، احتمالاً در همین تاریخ این کنفرانس برگزار خواهد شد.

نقد و بررسی سامسونگ گلکسی زد فلیپ ۴
گلکسی زد فلیپ 4

به گفته سامسونگ، ازاین‌به‌بعد مراسم‌های آنپکد که روی گوشی‌های تاشو تمرکز دارند، در شهرهای مختلف که با موضوع رویداد هماهنگ باشند، برگزار خواهد شد.

فرقی نمی‌کند رویداد امسال دقیقاً در کدام روز ماه ژوئیه برگزار می‌شود؛ چرا که در هر صورت کمی زودتر از سال‌های قبل شاهد رونمایی از نسل جدید گوشی‌های تاشوی سامسونگ خواهیم بود. برای مثال، سال گذشته میلادی کره‌ای‌ها در ماه آگوست از گلکسی زد فلیپ 4 و زد فولد 4 رونمایی کردند.

رویداد امسال تنها میزبان گوشی‌های تاشوی گلکسی زد فلیپ 5 و زد فولد 5 نخواهد بود، بلکه انتظار داریم در آن از تبلت‌های سری گلکسی تب S9 به‌همراه ساعت‌های هوشمند سری گلکسی واچ 6 نیز رونمایی شود.

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا