موبایل

نسخه ویژه گلکسی S23 برای ارتش آمریکا معرفی شد + مشخصات خیره‌کننده

با موفقیت نسخه Tactical Edition گلکسی S20 که به گفته سامسونگ توسط هزاران پرسنل وزارت دفاع آمریکا استفاده می‌شد، حالا کره‌ای‌ها از همین نسخه برای گلکسی S23 و XCover 6 Pro رونمایی کرده‌اند تا توسط ارتش آمریکا استفاده شود.

نسخه Tactical Edition گلکسی S23 و XCover 6 Pro به اپ‌های مخصوصی مانند Android Team Awareness Kit و Battlefield Assisted Trauma Distributed Observation Kit مجهز شده‌اند که اولی به اپراتورها به‌طور لحظه‌ای درباره وضعیت اطلاع‌رسانی می‌کند و اپ دوم اطلاعات را به‌طور لحظه‌ای جمع‌آوری و توزیع می‌کند.

گوشی‌های جدید سامسونگ تمام الزامات امنیتی ارتش ایالات متحده را برآورده می‌کنند و از اطلاعات توسط سامسونگ Knox و Knox Dual Date at Rest محافظت می‌شود. این ویژگی‌ها، الزامات NSA برای محافظت از داده‌های محرمانه را برآورده می‌کند.

ویژگی سامسونگ DeX هم یکی از ویژگی‌های کلیدی نسخه Tactical Edition گلکسی S23 و XCover 6 Pro محسوب می‌شود که به افراد اجازه می‌دهد درون خودرو بدون نیاز به لپ‌تاپ، به قابلیت‌های متنوع دسترسی پیدا کنند.

قاب مخصوص برای نسخه Tactical Edition گلکسی S23 و XCover 6 Pro

گلکسی S23 مخصوص ارتش آمریکا مانند نسخه تجاری خود از استاندارد IP68 برای مقاومت در برابر نفوذ آب و گردوغبار بهره می‌برد و همچنین روی نمایشگر آن‌ها شیشه گوریلا گلس ویکتوس پلاس کشیده شده است. بااین‌حال در نسخه Tactical Edition از یک قاب با درجه سختی نظامی استفاده شده است که از آن‌ها در برابر سقوط محافظت می‌کند و امکان چسباندن آن به لباس وجود دارد.

نسخه Tactical Edition گوشی XCover 6 Pro در کنار استاندارد IP68، از استاندارد نظامی MIL-STD-810H هم پشتیبانی می‌کند که اجازه می‌دهد در دماهای مختلف کارکردش را حفظ کند و همچنین در سقوط از ارتفاع 1.5 متری جان سالم به‌در ببرد.


Source link

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا