موبایل

موتو جی استایلوس 5G 2023 موتورولا معرفی شد؛ مشخصات + قیمت

موتورولا از سومین نسل موتو جی استایلوس 5G تحت مدل 2023 رونمایی کرد که یکی از اولین گوشی‌های هوشمند بازار با اسنپدراگون 6 نسل 1 محسوب می‌شود. همانطور که از نام این دستگاه می‌توان حدس زد، با یک قلم هم روبه‌رو هستیم که البته هیچ شباهتی به قلم مورد استفاده در گوشی‌های سامسونگ مانند گلکسی S23 اولترا ندارد.

اگرچه قلم گوشی جدید موتورولا از بلوتوث یا ویژگی‌های مبتنی بر تشخیص فشار پشتیبانی نمی‌کند، اما می‌تواند قابلیت‌های پایه را در اختیارتان قرار دهد.

مشخصات و قیمت موتو جی استایلوس 5G 2023

گوشی جدید موتورولا به نمایشگر 6.6 اینچی IPS LCD با رزولوشن فول اچ‌دی پلاس و رفرش ریت 120 هرتز مجهز شده است. در بالای این نمایشگر یک حفره کوچک برای میزبانی دوربین سلفی به چشم می‌خورد که میزبان دوربین 16 مگاپیکسلی است.

روی پنل پشتی این دستگاه یک ماژول مستطیلی‌شکل قرار گرفته است که درون آن دو سنسور دوربین با چیدمان عمودی خودنمایی می‌کنند. سنسور اصلی این دوربین 50 مگاپیکسلی با دریچه دیافراگم f/1.88 است که توسط دوربین 8 مگاپیکسلی اولترا واید همراهی می‌شود. البته این دوربین اولترا واید می‌تواند به‌عنوان یک دوربین ماکرو هم ایفای نقش کند.

موتو جی استایلوس 5G 2023

در بخش نرم‌افزار، با سیستم‌عامل پیش‌فرض اندروید 13 و رابط کاربری MyUX برای موتو جی استایلوس 5G 2023 روبه‌رو هستیم. به گفته موتورولا، این گوشی هوشمند یک نسخه اصلی اندروید را دریافت خواهد کرد و برای آن تا سه سال آپدیت امنیتی منتشر خواهد شد.

بیشتر بخوانید ...   تحلیلگر معروف: آیفون 17 در هند تولید می‌شود

انرژی گوشی جدید موتورولا توسط یک باتری 5000 میلی‌آمپرساعتی تأمین می‌شود که از شارژ 20 واتی پشتیبانی می‌کند. از سایر ویژگی‌های این دستگاه می‌توان به اسپیکر استریو، جک 3.5 میلی‌متری هدفون و درگاه کارت حافظه اشاره کرد.

قیمت موتو جی استایلوس 5G 2023 در نسخه مجهز به 6 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی برابر 399 دلار است و از دو روز دیگر وارد بازار ایالات متحده می‌شود. درنهایت باید به این موضوع اشاره کنیم که موتو جی استایلوس 4G 2023 ماه گذشته معرفی شد.


Source link

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا