موبایل

موتورولا موتو جی استایلوس 5G 2023 رسما معرفی شد

شرکت موتورولا به صورت رسمی از گوشی موتورولا موتو جی استایلوس 5G 2023 رونمایی کرد. این گوشی به تراشه اسنپدراگون 6 نسل یک کوالکام مجهز شده است.

موتورولا نسل سوم گوشی Moto G Stylus 5G خود را رسما معرفی کرد. این گوشی یکی از اولین دستگاه‌های موجود با چیپست اسنپدراگون 6 نسل 1 کوالکام است. علاوه بر این در این گوشی یک قلم استایلوس در کنار درگاه شارژ قرار گرفته که در عین قابلیت‌های زیادی که دارد در حد قلم گلکسی S23 اولترا سامسونگ نیست.

سرمایه گذاری پرسود و تضمینی دلاری

بیشتر بخوانید: بهترین گوشی های موتورولا [خرداد 1402]

قیمت و مشخصات فنی گوشی موتورولا موتو جی استایلوس 5G 2023

موتو G Stylus فایوجی (2023) دارای یک صفحه نمایش 6.6 اینچی IPS LCD با وضوح فول‌اچ‌دی پلاس و نرخ نوسازی 120 هرتزی است. دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی این گوشی در بالای نمایشگر درون یک سوراخ پانچ تعبیه شده و دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی (با دیافراگم f/1.88، اندازه پیکسل‌ 1.0 میکرومتر) نیز به همراه یک دوربین فوق عریض 8 مگاپیکسلی در پنل پشتی قرار گرفته است. قابل ذکر است که دوربین فوق عریض این گوشی به عنوان دوربین ماکرو نیز عمل می‌کند.

بیشتر بخوانید ...   به جای آیفون تاشو باید منتظر نخستین آیفون رول‌شونده باشید!

موتورولا موتو جی استایلوس 5G 2023

در بخش نرم افزار موتو جی استایلوس فایوجی 2023 رابط کاربری مخصوص موتورولا یعنی MyUX مبتنی بر سیستم عامل اندروید 13 اجرا می‌شود و به گفته موتورولا این گوشی یک به‌روزرسانی اندروید و سه سال به‌روزرسانی امنیتی را دریافت خواهد کرد. از دیگر ویژگی‌های قابل توجه این دستگاه می‌توان به باتری 5000 میلی آمپر ساعتی با شارژ 20 واتی، بلندگوهای استریو، جک هدفون و درگاه کارت حافظه میکرواس‌دی برای افزایش فضای ذخیره سازی اشاره کرد.

موتو جی استایلوس فایوجی (2023) در دو رنگ‌ مشکی و رزگلد به بازار عرضه خواهد شد. قیمت نسخه 6/256 گیگابایتی این گوشی در ایالات متحده برابر 399 دلار خواهد بود و علاقه‌مندان می‌توانند از تاریخ 2 ژوئن آن را از طریق Cricket Wireless تهیه کنند. از تاریخ 16 ژوئن نیز این دستگاه در موتورولا، آمازون و BestBuy موجود خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره گوشی موتورولا موتو جی استایلوس 5G 2023 چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: gsmarena


Source link

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا